Dus jij maakt alleen zonder kleding aan indruk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:06 schreef Airlocker het volgende:
TS maakt alleen met kleding aan indruk!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef guapo het volgende:
Ha vandaag mun kledinggeld op mun giro binnengekregen. Dus ik zo naar de stad en loop Jack and Jones binnen om vette kleding te scoren. Want ik krijg tog 55 euros per maand om op te maken.![]()
Dus ik pak een spijkerbroek en een coole bloes. Deze passen mij precies. Daarna dus naar de kassa lopen om te betalen. Zegt die meisje dat het samen 109 euro kost. Dus ik zo van huh zo veel?![]()
Gelukkig had ik nog 30 euro over van de vorige maand en kan ik tot 250 euro rood staan.
Haha vanavond naar de pub en chicas scoren met mijn matties. Ik denk dat ze nu wel allemaal naar mij komen!!
Nee...ook zonder kleding.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Dus jij maakt alleen zonder kleding aan indruk?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Alleen in kleding met opdruk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
Is dat het 1ste wat jij doet als je de kledingwinkel binnenloopt? Je loopt de kledingwinkel binnen en gaat eerst de prijskaartjes checken zker en dan pas of de kleding gegoten zit?quote:
Ja, want met de juiste maat kan je niet betalen, snappie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef guapo het volgende:
[..]
Is dat het 1ste wat jij doet als je de kledingwinkel binnenloopt? Je loopt de kledingwinkel binnen en gaat eerst de prijskaartjes checken zker en dan pas of de kleding gegoten zit?
Bek houwe stuk kánker dat je er zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Runfun het volgende:
pssst Garisson, je hebt een SOA aan je leuter.
Jongen wat dacht je dat ik niet werk? Werk op zaterdagen bij de Ako.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef Jonathan1989 het volgende:
Wat dacht je van werken voor je geld?
Nee, maar ik weet wel hoeveel mijn kleding kost alvorens ik naar de kassa loop om af te rekenen, is dat vreemd dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef guapo het volgende:
[..]
Is dat het 1ste wat jij doet als je de kledingwinkel binnenloopt? Je loopt de kledingwinkel binnen en gaat eerst de prijskaartjes checken zker en dan pas of de kleding gegoten zit?
Eerst kijken wat je leuk vindt, daarna wat het kost en dan passen en afrekenen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef guapo het volgende:
[..]
Maar ja, ik weet van mijn vrienden dat zij ook bij Jack end Jones hun spullen kopen. Ik ga toch niet naar de Bristol zeker......quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:20 schreef Rutger_83 het volgende:
Koole kleding?
Dat kan toch niet zo duur zijn?
Zoiets:
[ afbeelding ]
Werken bij de Akoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Jongen wat dacht je dat ik niet werk? Werk op zaterdagen bij de Ako.
Beter ga je wel naar de bristol, lafaard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef guapo het volgende:
[..]
Maar ja, ik weet van mijn vrienden dat zij ook bij Jack end Jones hun spullen kopen. Ik ga toch niet naar de Bristol zeker......
Ik vind dat hele 'geven' zoiets zwakzinnigs.quote:
Wat zit er kanker op je leuter?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lekker houwe dat stuk kánker dat erop zit.Ik ben trots op die SOA.
Er zijn inderdaad geen andere opties dan J&J en Bristolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef guapo het volgende:
[..]
Maar ja, ik weet van mijn vrienden dat zij ook bij Jack end Jones hun spullen kopen. Ik ga toch niet naar de Bristol zeker......
Als je van 72 bent kan ik me voorstellen dat je dat denkt jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind dat hele 'geven' zoiets zwakzinnigs.
Nee gek heb je gezien wat mun zusje koopt op de markt? Daarkun je toch niet mee thuiskomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad geen andere opties dan J&J en Bristol
Hoe heb je het dan kunnen zien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee gek heb je gezien wat mun zusje koopt op de markt? Daarkun je toch niet mee thuiskomen
Nee, we kennen jun zusje niet en weten derhalve ook niet wat zij koopt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee gek heb je gezien wat mun zusje koopt op de markt? Daarkun je toch niet mee thuiskomen
Dat kosten mijn boxers per stuk alquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:32 schreef guapo het volgende:
55 EUR is toch best veel per maand. Hoeveel krijgen jullie van je ouders?
400 euro per maand een goedbetaalde baan noemen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
400 euro en ik heb al 10 jaar een goedbetaalde baan.
Kansloos.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat kosten mijn boxers per stuk al
¤ 120,00quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:32 schreef guapo het volgende:
Begrijpend lezen is niet je ding hèquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef guapo het volgende:
[..]
400 euro per maand een goedbetaalde baan noemen..![]()
![]()
En jij krijgt nog steeds geld van je pappie en mammie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
Je stelt toch godverdomme de vraag hoeveel ik krijg van mijn ouders qua kleedgeld? Dáár geef ik antwoord op, en als no-strings-attached bonus vertel ik er wat extra's bij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef guapo het volgende:
400 euro per maand een goedbetaalde baan noemen..![]()
![]()
Jij gaat echt niet 400 EUR per maand aan kleding uitgeven manquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
Sommige dingen in het leven moet je afdwingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:38 schreef Rekkie het volgende:
En jij krijgt nog steeds geld van je pappie en mammie?
Waarom niet, ik vind dat niet zo bijzonder hoor. Zeker niet als je een "pak-baan" hebt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef guapo het volgende:
[..]
Jij gaat echt niet 400 EUR per maand aan kleding uitgeven man![]()
Je moet niet zo stoer doen.
Respect.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sommige dingen in het leven moet je afdwingen.
meneer is een beetje jaloers zeker?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef guapo het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:44 schreef Xobaid het volgende:
@Garrison72
Uit jouw profiel: geboortedatum: 25-03-1972
Dus je bent 37 jaar oud en je krijgt nog steeds kledinggeld van jouw ouders?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sommige dingen in het leven moet je afdwingen.
Als je een pak-baan hebt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom niet, ik vind dat niet zo bijzonder hoor. Zeker niet als je een "pak-baan" hebt.
Ik koop elk jaar 4 of 5 nieuwe pakken, stuk of wat shirts, 2 paar schoenen (voor onder het pak), riemen, 1 jas voor over het pak etc etcquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:46 schreef guapo het volgende:
[..]
Als je een pak-baan hebt?
Duss je koopt iedere maand nieuwe pakken, pantalons en weetikveelmeer?
Dan heb je na een 2 jaar 15 pakken in de kast hangen en zoveelmeer blouse.
Nergens voor nodig, ook niet bij een pakken-baan.
Vind die mensen altijd een beetje eng, het type snelle jongen.
Ik denk dat ik gewoon om de maand naar de kledingwinkel moet, zo kan ik beter besteden.
Kom op zeg, wat voor kwaliteit koop je dan als jij je pak na een jaar naar het leger des heils doet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar 4 of 5 nieuwe pakken, stuk of wat shirts, 2 paar schoenen (voor onder het pak), riemen, 1 jas voor over het pak etc etc
Ooit gehoord van slijtage?
Ik heb altijd 4 of 5 pakken in mijn kast hangen..... koop ik wat nieuws, gaat het oudste naar het Leger.
Dat lijkt me het handigste, in plaats van eerst je eigen shirt uitdoen, een ander shirt aan, kijken of hij goed zit, en dan pas kijken of je het shirt wel kan betalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef guapo het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een duur pak veel langer meegaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef guapo het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat voor kwaliteit koop je dan als jij je pak na een jaar naar het leger des heils doet?
Kapitaalvernietiging zeg ik jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:48 schreef Rekkie het volgende:
Uitstekende kwaliteit maar na een jaar wil ik gewoon nieuw spul.behalve met schoenen, die draag ik wel langer.
Hij kan ook het geld sparen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef guapo het volgende:
[..]
Stimulatie van de economie door de conjunctuur weer omhoog te brengen, alleen maar goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:36 schreef NiGeLaToR het volgende:
Het halve land is in de uitverkoop en jij koopt kleding voor de volle mep? Faalhaas 2.0 ben je!
hahaik krijg lekker 60 per maand a skklquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:32 schreef guapo het volgende:
Door koopsomkleding met te hoge provisies te kopen? Dacht het niet, kijk maar naar AFAB of de DSB!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Stimulatie van de economie door de conjunctuur weer omhoog te brengen, alleen maar goed.
Haha ik 80quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:06 schreef jenniferzx het volgende:
[..]
hahaik krijg lekker 60 per maand a skkl
Dat is al je eerste fout.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef guapo het volgende:
Dus ik zo naar de stad en loop Jack and Jones binnen om vette kleding te scoren.
Zo stoere reactie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:08 schreef Multivitamine het volgende:
Conclusie: TS is een pauper die tijdens het uitgaan geen geld heeft om bier te kopen, of wacht, smirnov ice waarschijnlijk in zijn geval, maar wel met zijn J&J blousje staat te pimpen, en als de chickas vragen waar hij werkt;
Chickas: waar werk je dannn?
TS: AKO, soort van free record shoppa toch, alleen voor boeken enzow.
Chickas: ...
rennen ze snel weg naar de echte bazen die net binnen komen wandelen (Multivitamine bijv.).
Ik kijk eerst of ik het mooi vind, dan kijk ik naar de prijs en dan pas ik het.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef guapo het volgende:
[..]
Maat, ik kreeg op mijn 13e 80 euro per maand.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:32 schreef guapo het volgende:
Ja wat denk jij, dat deed ze expres.. OMDAT JE ZO EEN KANKERMONGOOL BENT WAHAHAHAHAGNAAAAA!1!1?1!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef guapo het volgende:
Dus gisteren de kroeg in geweest. Flikkert zo'n wijf een glas boswandeling over mijn mouw van mijn spikslinternieuwen blous. Blous is nu naar de klote dus.
En dan van mijn kleding afvragen of het kwalitatief wel volstaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef guapo het volgende:
Dus gisteren de kroeg in geweest. Flikkert zo'n wijf een glas boswandeling over mijn mouw van mijn spikslinternieuwen blous. Blous is nu naar de klote dus.
Hahaha wat deed jij op zaterdagavond thuis. Geen geld voor kleding en bier lutser?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:03 schreef falloutboy het volgende:
Sjiek, maar hoe kan je je breezers betalen als je geen geld meer hebt? Lutser...
Geld van je ouders krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |