quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef nietzman het volgende:
Ti's me vandaag te koud maar ik wil misschien nog eens iets naast m'n bed planten ofzo. Kan er zo'n vesa-mount op?
quote:You can’t replace the stand with a VESA mount – the monitor doesn’t have the required mounting holes.
Maar dat wil zeggen dat je dat ding helemaal niet op kunt hangen ofzo? Que?quote:
Nou wat flauwquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee te ver weg ik ga morgen een nieuwe kopen
Nee ik wil een groterequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou wat flauwik wil 'm wel een stukje brengen?
Die grap wilde ik ook maken maar ik vond 'm te makkelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je vriendin dat vannacht ook al tegen je zei.
euhm valt zoiets goed in te pakken eigenlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
[..]
Op xboxforum.com oid zeggen ze van wel!
Ik vond deze intikker te mooi om niet te laten liggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die grap wilde ik ook maken maar ik vond 'm te makkelijk.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef VASND het volgende:
[..]
euhm valt zoiets goed in te pakken eigenlijk? weinig zin om naar Groningen te kachelen + OV'en mat zo'n ding is een crime..
Omdat het een topic van mij isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |