abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73986342
'Vroeger' was bij Hi 1 minuut gelijk aan 2 smsjes. Ineens veranderde dat en was 1 minuut 1 smsje en hadden ze ineens een 'sms verdubbelaar' die je gratis aan kon zetten (slim toch, iets wat al bestond een nieuwe naam geven). Anyway, ik heb sinds 2004 een abonnement en steeds verlengt zonder problemen krijg ik ineens een rekening van 150 euro waarvan 70 euro sms-kosten. Dus ik bel ze op hoe dat kan, hebben ze m'n verdubbelaar uitgezet omdat ik een ander abonnement heb genomen (een duurder abonnement nog wel ) en dan zetten ze het automatisch uit en moet je zelf bellen om het weer aan te laten zetten . Ze wilden me wel tegemoetkomen met een maand gratis Hi Eindeloos SMS (twv 10 euro ) maar aangezien ik ongeveer 200 smsjes per maand stuur en geen 1000 wil ik dat niet en wil ik gewoon mijn geld terug

En ook dit staat trouwens op de site:

Let op: ben je voor 1 juli 2008 Hi-klant geworden, dan staat je sms verdubbelaar automatisch aan!

Samenvatting: Hi is kut
pi_73986376
OMG
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73986399
Bedrijven die vroeger staatsbedrijven waren.
Feyenoord Rotterdam
pi_73986573
Die ene maand gratis ken ik , eerste maand is gratis daarna is het niet meer gratis maar ze laten het wel gekoppeld aan je abonnement.

Ze hadden mij een keer een maan gratis eindeloos online aangeboden ik zo nou ja leuk, en daarna hun gewoon door blijven rekenen die handel
Heb het geld wel netjes terug gekregen toen ik erachter kwam.
pi_73986643
Hi is echt een vreselijk kutbedrijf wat dit soort dingen betreft. Met opzeggen bij mij heeft het heel lang geduurd voor ze het eindelijk fatsoenlijk verwerkt hadden. Gelukkig kun je automatische incasso's storneren zodat ze tenminste nog wat harder gaan lopen zodat ze hun geld krijgen.
pi_73986742
ik heb hi al een jaar of 4-5, nooit problemen mee gehad (nog niet)
pi_73986853
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:43 schreef babipangang het volgende:
ik heb hi al een jaar of 4-5, nooit problemen mee gehad (nog niet)
Ik tot nu toe ook niet, in tegenstelling tot m'n zus die daarvoor over een aantal weken bij de rechter moet komen

Edit: Damn bel ik nog een keer....kan ik ineens met alle gemak de helft terugkrijgen....
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:51:46 #8
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_73987080
Hi is leuk voor nieuwe klanten, maar als je al een klant bent dan wordt je (soms) flink genaait! Mijn Hi abbo (2 jarig) was laatst bijna afgelopen... Ik kon mijn Hi abbo verlengen, maar dan kon ik geen gebruik maken van de Hi acties/aanbieding wat betreft nieuwe telefoons... Moest ik dus een nieuw Hi contract afsluiten, waarbij nummerbehoud niet mogelijk was om een nieuwe telefoon te kopen...
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
pi_73987182
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef MDMAtjuh het volgende:
Hi is leuk voor nieuwe klanten, maar als je al een klant bent dan wordt je (soms) flink genaait!
Dat blijkt....en heb m'n zus nog wel 10 x gezegt dat het aan haar lag omdat ik er nooit problemen mee had maar als er zich dus wel een probleem voordoet luisteren ze gewoon niet
  Spellchecker vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:13:08 #10
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_73988008
Hi

Blij dat ik van hen af ben, viel nog niet mee om van hun laptop-internet abo 'soms online' af te komen omdat ze je eerst nog van alles proberen aan te smeren zodat je maar klant blijft... Een telefonist van hen heeft me daarbij zelfs, zo bleek later, nog voorgelogen ook om me maar vast te kunnen houden

Daarna ook voor m'n mobiele telefonie maar naar een andere provider overgestapt, met nummerbehoud. Dat zal ze leren.
Tevens -purist.
pi_73988166
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Trusten het volgende:

[..]

Dat blijkt....en heb m'n zus nog wel 10 x gezegt dat het aan haar lag omdat ik er nooit problemen mee had maar als er zich dus wel een probleem voordoet luisteren ze gewoon niet
Heb je zelf ook nog een leven of is je zus interessanter?
pi_73988231
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef Runfun het volgende:
Heb je zelf ook nog een leven of is je zus interessanter?
Ga spelen
pi_73988283
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:18 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ga spelen
Met je zus?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:57:44 #14
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_73989748
Samenvatting: Hi is kut
[/quote]

Ik heb ook al gedonder gehad met hi. Toen ik net mn nieuwe Simkaart kocht kreeg ik een kaartje erbij met links om gratis ringtones te downloaden omdat die niet standaard op de telefoon gezet worden. Achteraf bleek dat je dan automatisch lid werd van die dienst van je 10 euro per maand kost.
Ik heb een klacht ingediend bij hi en gezegd dat ik mn geld terug wou. Na 4 maanden wachten heb ik uiteindelijk wel mn geld terug gekregen.
Op naar de sterren en daar voorbij!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:01:49 #15
269011 Jussle
It's a hussle.
pi_73989917
Rabomobiel is nog altijd het fijnst
x Jussle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')