In de gemiddelde COS of SC werden ergere dingen gezegd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toen ben ik het daarna net gaan volgen. Ik heb dat filmpje wel terug gezien. Iets met pissen op het graf op diens moeder.
....in haar schedel.... autch...!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toen ben ik het daarna net gaan volgen. Ik heb dat filmpje wel terug gezien. Iets met pissen op het graf op diens moeder.
Kom kom, trek je het niet zo aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ah, ik zie nu wat Gert bedoelde met enge anti-Huub fanaten.
Ik geloof zelfs in de schedel van diens moeder. Kortom: héél chique.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me daarmee. Vind ik bijna erger dan zeggen dat je op iemands graf pist.quote:
Hehehe, geniaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs in de schedel van diens moeder. Kortom: héél chique.
Gert wil lieve kusjes van Huub en 'm over z'n billetjes aaien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ik heb net een foto van zijn tuin gezien en ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert wil lieve kusjes van Huub en 'm over z'n billetjes aaien.
Volgens mij ben jij gewoon echt toe aan een goeie beurt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef sunny16947 het volgende:
Ik verdedig helemaal niks. Het barst hier alleen van de aannames op basis van 1 kant (beschuldiging) van het verhaal, terwijl er nog niets bewezen is. Maar Claire op haar blauwe ogen wordt geloofd.
ALS en ik zeg ALS het inderdaad plaats heeft gevonden, is het goed dat Claire vertrokken is. Maar dan nog vindt ik het van Claire geen goede actie om dat op deze manier naar buiten te brengen. Ik twijfel aan haar motivatie.
Haar hyves bevat alleen maar bijval.
Huub heeft zijn kaken stijf op elkaar gehouden.
Een vriend praat met de party en als commentaar geeft Huub ik hou het privé.
Claire schrijft een e-mail naar Boulevard, met dubieuze opmerkingen.
Er verschijnt een party met Huub en een vriendin. Het enige wat daar wordt geschreven is dat hij niet vreemd is gegaan en voor de rest het privé wil houden.
En dan komt Claire met opmerkingen.
"Zow op de voorpagina, zallll ik"
"zow" ( na het opgenomen interview bij boulevard)
praat nog even over de fora en hun speculaasjes.
Joh, maak je niet zo druk op deze vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me daarmee. Vind ik bijna erger dan zeggen dat je op iemands graf pist.
Liefje, weet je wat er gebeurd als ik me druk maak?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Joh, maak je niet zo druk op deze vrijdagmiddag.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Blijf dan ook niet zanniken over een opmerking van mij of Gert. Je lijkt wel een wijf. Het is wel klaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Liefje, weet je wat er gebeurd als ik me druk maak?
Ik trap tegen dat wat zich aanbied. Of dat nou de sopperts zijn of de anti-sopperts.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het grappige is, ze hebben de rol van de "soppers" overgenomen. Zoals de sopperts eerst waren, zo zijn de anti's nu, met hun luidruchtige overtal, groepsgevoel, obsessieve (jawel) vuilbekkerij en het jagen op de paar andersdenkenden. En het is PATAT!
Mehehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Blijf dan ook niet zanniken over een opmerking van mij of Gert. Je lijkt wel een wijf. Het is wel klaar.
En daarna met het servies gooien. Lijkt me enigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon echt toe aan een goeie beurt.
Ik ook!...waar staat de rij waar ik aan kan sluiten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon echt toe aan een goeie beurt.
Schuif aan op het terras van Loetje in Larenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:27 schreef silence_s het volgende:
[..]
Ik ook!...waar staat de rij waar ik aan kan sluiten?
Godverkut, ik kijk net in je fobo, maar ik denk dat ik jou wel zou kunnen geven!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het vermakelijk om aapjes te kijken die naar aapjes aan het kijken zijn
Over soppers gesproken...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ben ik er even niet en lees ik Claire bij Boulevard die de vuile was naar buiten smijt.
Wat een muts! Wie heeft daar wat aan? Ze kan even gniffelen, payback time of zoiets.
Geen goed woord over voor deze aktie.
Wat Huub betreft: ik geloof Claire voor geen meter, komt mij over als nogmaals revanche/payback time en zwaar kinderachtig. (toch nog een woord voor over).Wat ervan waar is? Weet ik het, Huub is een driftkikker, slaan zal hij niet snel doen lijkt me, enige vorm van agressie zit zeker in hem, absoluut en zeker verbaal.
Wellicht is er het een en ander uit de hand gelopen en is hij een of twee keer tever gegaan en tever is tever dus fout en stom van hem dan! Hij zakt zeker bij mij wat dat betreft.
Kortom: Huub moet zich eens leren inhouden, Claire moet haar kop houden.
Het OM gaat niet zondermeer over tot een onderzoek, er is al een voortraject geweest. Ik ken het traject uit mijn broekzak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ben ik er even niet en lees ik Claire bij Boulevard die de vuile was naar buiten smijt.
Wat een muts! Wie heeft daar wat aan? Ze kan even gniffelen, payback time of zoiets.
Geen goed woord over voor deze aktie.
Wat Huub betreft: ik geloof Claire voor geen meter, komt mij over als nogmaals revanche/payback time en zwaar kinderachtig. (toch nog een woord voor over).
Wat ervan waar is? Weet ik het, Huub is een driftkikker, slaan zal hij niet snel doen lijkt me, enige vorm van agressie zit zeker in hem, absoluut en zeker verbaal.
Wellicht is er het een en ander uit de hand gelopen en is hij een of twee keer tever gegaan en tever is tever dus fout en stom van hem dan! Hij zakt zeker bij mij wat dat betreft.
Kortom: Huub moet zich eens leren inhouden, Claire moet haar kop houden.
Dat is ook niet normaal hoor. Ik heb een paar keer gekeken in dat gastenboek van Huub en had zoiets vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
afijn ontopic.. Die mensen die huub 24/7 in de twitterlijst zetten? Die vinden hem zo geweldig, en het is hun idool. Dat roepen ze ook steeds. Ik begrijp dus ook echt niet wat die gasten bezield, en zelfs nu nog zijn ze bezig om hem te verdedigen door het onmogelijke te draaien..
Claire is in hun ogen de pishoer die hoogstpersoonlijk terecht om mishandeling vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |