Op het YouTube profile van Da Tweekaz:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Begin wel fan te worden van dit label. Komen goeie releases vanaf.![]()
Ben dan ook erg benieuwd naar dat album. Beetje jump kan ik altijd wel waarderen
En die foto van Villian is ook wel grappig
Ook erg lekker vind ik
quote:Klinkt als:
4 beavers eating 29,53 carrots.
Mn koffie, wat doe jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Op het YouTube profile van Da Tweekaz:
[..]
Herkenbaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:28 schreef T_Killer het volgende:
..en nog een opmerking van algemeen nut: nooit achter remcore gaan staan bij 2sidez want je krijgt geheid n paar ellebogen in je rug/zij/buikwanne gâk zeg
Bij Acti was het nog Stephy ... nu ze onder Saifam staat is het DJ Stephaniequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)
verschil moet er wezen....
[ afbeelding ]
'aardig & bi'quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk, want ik verstond dat ook. Heb nooit de daadwerkelijke tekst opgezocht
eenschquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
de B-kant van Pandorum, beide erg vette platen
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
weetje wat ik heb aan scooter?
Hint:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef Da_Ripper het volgende:
bent ik weer![]()
weetje wat ik heb aan scooter?
Alles kallum hier, doen 't ff wat rustiger aan met de feesten ... misschien nog een kleintje ergens 'n keer anders wordt het pas QD.quote:
Gast, je hebt een ziek geheugen. Of als mod heb je een ultimate fok zoekmachine.....of je bent stiekem een vrouw, want die weten ook als wat 6 maanden geleden is geroepenquote:
wat --- een --- plaatquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo, deze moet toch weer ff gepost worden![]()
ik heb ze ook net binnen, eens!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Activator - set you free ---- Let the beatings begin!!
Activator - back in the days -- Gewoon beuken
Hardstyle masters and max enforcer - respect , beter dan Rambo is a pussy
Max b grant and the ripper - remember (razor dj mix) best lekker
quote:People always trying to get next to me
I had a beautiful experience on ecstasy
I'm a writer a poet a genius I know it
I don't buy cheeba I grow it
Beide vette plaatjes maar mijn voorkeur gaat uit naar Rambo is a Pussyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardstyle masters and max enforcer - respect , beter dan Rambo is a pussy
Heb Showtek album ook maar even gedownload om hier lekker te komen klagen op de woensdag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:10 schreef 16meter het volgende:
Showtek_-_Fast_Life-(XXXXXX)-XXX-XXXX-XX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister ff de track generation kick and bass nog danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef poiuytr het volgende:
Na 6 nummers ga ik niet meer tekst typen, verdoe hier alleen maar mijn tijd mee!
Denkt terug aan Decibel & Q-basequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
gangsta zonder die break is miss nog wel beter
gewoon doorhalen zonder stilstaan
Heerlijke release gaat dit worden!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
A1.
B1.
Zo te zien lukt het ze niet 100% om die rechten voor elkaar te krijgen..
BPM van Hardstyle Family is ook echt hoog voor een release!
Echt he.. tenenkrommend cheesy en fout. Hoe kun je serieus bezig zijn met teksten waar een 7 jarige z'n neus nog voor ophaalt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat ik trouwens niet kan begrijpen is dat Zany zijn kameraad niet behoed voor Showtek, kom op zeg luister een keer hoe hard DV8 faalt op dat album![]()
Weer een bazen release na de Vintage E.P.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
A1.
B1.
Zo te zien lukt het ze niet 100% om die rechten voor elkaar te krijgen..
BPM van Hardstyle Family is ook echt hoog voor een release!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |