Jammer dat ik geen geld heb voor de Persistence tourquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:48 schreef Tokus het volgende:
tijdschema's van Speedfest en de Persistence tour staan online.
Ruim een uur Death Angel, een uur Biohazard, een uur Ignite. Ik ben wel redelijk content ermee.
Ja, maar op de een of ander emanier vind ik 'm niet zo aansprekend als het vorige album.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren naar Cannibal Corpse en Dying Fetus geweest. Het was weer genieten geblazen.![]()
![]()
De pit bij Dying Fetus was vet.![]()
Dying Fetus speelde zeer strak en goed![]()
Cannibal Corpse was gewoon tof
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik vind cannibal corpse altijd zo saai live...
het is altijd het zelfde, als je ze 1x hebt gezien weet je hoe de rest van de shows is
Klinkt wel goed, al ga ik Ignite overslaan, die band trek ik echt niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:48 schreef Tokus het volgende:
tijdschema's van Speedfest en de Persistence tour staan online.
Ruim een uur Death Angel, een uur Biohazard, een uur Ignite. Ik ben wel redelijk content ermee.
Ach jij hebt tenmiste nog werk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb sowieso geen geld meer, besefte ik me laatst, toch best duur, op jezelf wonen zeker als je iets teveel uitgaat.
Ja, en ander werk vinden in deze tijd is niet makkelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel ja
[..]
Dat is idd best kut
Inderdaadquote:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, bij mij lijken er juist wel mogelijkheden te liggen.. maargoed, beetje offtopic.
daar moet wel de metal van betaald worden andersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, bij mij lijken er juist wel mogelijkheden te liggen.. maargoed, beetje offtopic.
Ja, dat nog even niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
daar moet wel de metal van betaald worden anders
op dit moment ben ik blij dat ik een baantje heb, maar ik ben al een tijdje bezig om een beter baantje te vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kan meepraten over het vinden van bijbaantjes. Of eigenlijk, het niet vinden ervan.
Bij mij klikten The System Has Failed en United Abominations juist niet en Endgame wel. Zoiets dergelijks zag ik ook op metal-archives.com. Zijn er anderen die hetzelfde hebben? Tokus? Witchfynder?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of ander emanier vind ik 'm niet zo aansprekend als het vorige album.
Ja, bij mij precies zo, eigenlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef Tokus het volgende:
bij mij klikt The System Has Failed juist heel goed, United Abominations voor de helft en Endgame ook voor de helft.
Ik moest vandaag nog vragen of ik er ook naast mocht freelancen, voor het geval dat. Want dat schijn je te horen vragen. Zal me een vetpot zijn!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef BOKA het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik erg blij met mijn flexibele, redelijk goed betaalde en best leuke bijbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |