SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef gniffie het volgende:
Als die in de breedte langer is dan in de lengte waarom nietVerrassend perspectiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef On het volgende:
Ts durft er niks van te zeggen in het zwembad of het betreffende persoon te verdrinken door er met een matje op te springen en zijn vrienden hem onder water te laten houden.
diagonaal kan nog steedsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef mrkrul het volgende:
Ik zie een markt voor vierkante zwembaden om mijn eigen klacht onmogelijk te maken.
Dan krijg je het nooit op fatsoenlijk wedstrijd formaatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef mrkrul het volgende:
Ik zie een markt voor vierkante zwembaden om mijn eigen klacht onmogelijk te maken.
Als die in de breedte langer is dan in de lengte waarom nietJa maar dan is het automatisch weer de lengte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die in de breedte langer is dan in de lengte waarom nietWat een topic wendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongelooflijk
Nee, jij snapt er duidelijk niets van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar dan is het automatisch weer de lengte.
Mjah ik was er ook altijd van overtuigd dat als je naar iets kijkt, de zijde die horizontaal loopt en waar je als het ware tegenaan kijkt de breedte is. En de zijde die de diepte in gaat de lengte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een topic wendingOngelooflijk
![]()
[..]
Nee, jij snapt er duidelijk niets van.
Jij hebt gelijk, en je docenten wiskunde niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ik was er ook altijd van overtuigd dat als je naar iets kijkt, de zijde die horizontaal loopt en waar je als het ware tegenaan kijkt de breedte is. En de zijde die de diepte in gaat de lengte.
Maar mijn wiskundedocenten beweerden allemaal dat de lengte automatisch de langste kant is. Ik vond het ook raar.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef Billy_Talent het volgende:
Gewoon doorzwemmen en compleet negeren. Als je dan tegen 'm aanbotst na je 6e baantje dan scheld je em uit, duw je z'n hoofd onder water tot ie verdrinkt en duw je 'm weg uit jouw baan. Dan kun je met een gerust hart lekker verder zwemmen.
faalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, en je docenten wiskunde niet.
het zou ook heel onghandig zijn als lengte een relatief begrip werd wat afhankelijk was van het perspectiefquote:Lengte is een van de afmetingen van een object. In het geval van een eendimensionaal object, zoals een lijnstuk of een touw, is het ook de enige afmeting. Voor tweedimensionale objecten, die min of meer als rechthoekig beschouwd kunnen worden, is de lengte doorgaans de grootste van de beide afmetingen. Ook voor driedimensionale objecten, die min of meer blokvormig zijn, is de lengte doorgaans de grootste van de drie afmetingen (naast breedte en hoogte).
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:06 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
faal
Bron
[..]
het zou ook heel onghandig zijn als lengte een relatief begrip werd wat afhankelijk was van het perspectief
lengte heeft geen vaste intrinsieke richting, anders als hoogte bijvoorbeeld
als ik aan jou vraag "hoe hoog ben jij" en ik vraag daarna "hoe lang ben jij" is het afhankelijk van jouw positie of de twee antwoorden gelijk zijn (als je ligt is je hoogte beperkt, je lengte echter onveranderd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |