huh ? dit bedoel je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
als ik bv msn heb aanstaan, dan staat alle vensters van msn los, en zelfde met firefox, maar ze blijven wel bij elkaar. (msn en ff vensters) is dat ook weg te krijgen?
dat is pas schijtirritantquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij mij zitten alle FF/Opera/IE tabs gewoon netjes in groepen gedeeld. Ik zie dus maar één FF icoon op te taakbalk.
Ik vond het ook erg irritant, maar het went wel vind ik.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat is pas schijtirritant![]()
ik moet gewoon een omschrijving zienzoals in het plaatje hierboven
Sham Wow Guy.quote:
Shift toets ingedrukt houden, dan opent hij een nieuwequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:21 schreef mschol het volgende:
tot nu toe, op wat driver en third party gerelateerd spul geen problemen met W7.
enige wat ik anders zou willen is dat wanneer je een pinned programma aanklikt deze ook daadwerkelijk een nieuwe instantie opstart..
als er al 1 open staat dan kan je em minimaliseren/tonen
Ik denk dat praten over hoe je Windows moet kraken of hoe je de wga omzeilt ook niet gewaardeerd wordquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:42 schreef IkBenOzan het volgende:
Mag je hier ook praten over illegale installaties zolang je niks gaat linken naar torrents etc.?
ow... zo simpelquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Shift toets ingedrukt houden, dan opent hij een nieuwe
Als je Control ingedrukt houdt kan je makkelijk switchen tussen meerdere instanties, zonder Aero Peek.quote:
Deze installeren, en het zou weer goed moeten zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik had eerst VLC zonder enige codecs geïnstalleerd en toen speelde video's ook al met slechte kwaliteit af, dus daar kan het niet aan liggen.
Bedankt, het werktquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Deze installeren, en het zou weer goed moeten zijn
Werkt bij mij.
http://nightlies.videolan.org/build/win32/trunk-20091019-1828/
Inderdaad, dat bedoel ik dus. Zo irritantquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
huh ? dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Behoorlijk irritant idd. Als je nu een 4e FF zou willen openen propt W7 die dus idd tussen het "nu.nl" scherm en Paint![]()
ik kan iig ook niet echt aan die taakbalk wennen
Maar zoals ik het nu heb, zie hierboven, werkt dus ook niet echt
Kan je me uitleggen wat er niet handig aan is om alle schermen van een programma bij elkaar te hebben staan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, dat bedoel ik dus. Zo irritant![]()
Ik wil gewoon lekker alles op volgorde hebben van geopend, maar dat kan dus blijkbaar niet
Nu staat het laatst geopend programma links bij je Alt+Tab. Ik weet niet of dit in Vista anders was. De positie op de taakbalk heeft er in ieder geval geen invloed op voor zover ik kan zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
omdat je dan gewoon weet dat het laatste programma/venster wat je geopend hebt helemaar recht staat. Zo is dat simpel te gebruiken met alt+ tab. Zo kon je snel schakelen.
Maar goed, dit zal wel gewoon een wending zijn.
misschien is er een windows 7 versie van winamp ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:02 schreef Arn0 het volgende:
Wel raar dat als je Windows + Tab doet, je elk programma ziet behalve Winamp. En ook bij alt + tab hetzelfde, zie ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |