Ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik gebruik Ashampoo Burning Studio werkt perfect
Dat kan!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef Jesse_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb windows 7 ultimate geinstalleerd staan op mijn pc. Illegale key etc. dus ik kan niet updaten.
Nu heb ik van msdnaa een legale windows 7 professional key gehaald, kan ik die in mijn huidige installatie van windows stoppen zodat ik kan gaan updaten of moet ik windows 7 opnieuw installeren?
Een ultimate activeren met een professional key. Succes!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef Jesse_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb windows 7 ultimate geinstalleerd staan op mijn pc. Illegale key etc. dus ik kan niet updaten.
Nu heb ik van msdnaa een legale windows 7 professional key gehaald, kan ik die in mijn huidige installatie van windows stoppen zodat ik kan gaan updaten of moet ik windows 7 opnieuw installeren?
Dus niet.quote:
Ik dacht te lezen dat het om 2 dezelfde versies en dat hij de illegale key wilde vervangen door de oude.quote:
Je kan toch gewoon een clean install doen, dan saved hij al je oude spullen in een folder genaamd windows.old.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef Jesse_ het volgende:
Kan ik hem dan wel direct over de ultimate versie heen installeren zodat ik mn instellingen en geinstalleerde programma's behoud?
Dat is een goede.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef Jesse_ het volgende:
Kan ik hem dan wel direct over de ultimate versie heen installeren zodat ik mn instellingen en geinstalleerde programma's behoud?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een clean install doen, dan saved hij al je oude spullen in een folder genaamd windows.old.
Ik zou een clean install uitvoeren.... maar als je nog data op de OS partitie hebt, lijkt me dit niet jouw gewenste oplossing.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:35 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb windows vista home basic geupdate naar windows 7 ultimate,
en nu kan ik de os niet opstarten.
Als ik mijn laptop nu aandoet zie je alleen een wit streepje knipperen.
Kan iemand me helpen pls!
Waarom weer een windows 7 cd kopen? Je hebt toch al 1 gekocht?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef vlam12 het volgende:
Is er echt geen andere mogelijkheid?
dus ik moet weer een windows 7 cd kopen?
Als ik trouwens nu mijn windows 7 cd erin doet gebeurt er niks, ik word er gek van
Nee. Je programma's kun je sowieso vergeten, je kunt je bestanden en instellingen wel saven met Windows Easy Transfer. Vervolgens een schone installatie uitvoeren en dan de Windows Easy Transfer weer importeren. User accounts en dergelijke hoeven dan niet te worden geconfigureerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef Jesse_ het volgende:
Norton? Bestands en printer deling? Netwerkdetectie? Beveiliging van bestandsdeling terugzetten naar een lager niveau? Kun je allemaal controleren in het Netwerkcentrum.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:25 schreef mschol het volgende:
hmm:
iemand een idee waarom ik vanuit Windows XP een Windows 7 machine niet kan benaderen?
firewall is uitgeschakeld via services..
Windows 7 bak kan wel de XP bak zien en benaderen..
ook heb ik maar 2.0 audio over m'n onboard HDMI poort..
iemand een idee?
norton, brrrr........quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:55 schreef franske19 het volgende:
Norton? Bestands en printer deling? Netwerkdetectie? Beveiliging van bestandsdeling terugzetten naar een lager niveau? Kun je allemaal controleren in het Netwerkcentrum.
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Draai nu ook Windows 7 Ultimate, illegaal, loopt erg lekker en is ook al 'legaal' gemaakt dmv een tooltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |