Okay, Whyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je de "system rating" al uitgevoerd.
Als je daarop voldoende scoort dan gaat het vanzelf aan.
Tot Vista, was het iig wel zo. Al moet ik zeggen dat XP beter presteert dan Vista, Windows 7 heb ik nog steeds niet geprobeerd, maar ik lees alweer wat quirkiness in de posts hierboven. Wordt nog wat als ik er Windows 7 op ga zetten..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Ad_rem het volgende:
Nou jongens wat is jullie mening? Ik twijfel behoorlijk om de grote stap te maken..
Leuke reclame, alleen vind ik het altijd een beetje een zwaktebod als een fabrikant de concurrentie erbij moet halen in een reclame.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Ad_rem het volgende:
Nou jongens wat is jullie mening? Ik twijfel behoorlijk om de grote stap te maken..
Overigens is het in Amerika een "gewoonte" om zulke reclame te maken. In NL mag het niet. MS heeft dequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Leuke reclame, alleen vind ik het altijd een beetje een zwaktebod als een fabrikant de concurrentie erbij moet halen in een reclame.
Mag je de naam van de concurrent noemen? Volgens mij zit daar het verschil in...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
In Nederland mag het tegenwoordig ook hoor, check bavaria heineken reclames met die walk in closet
Dat wordt allemaal uitgelegd als je op de ´more information´ knop drukt naast de windows experience indez.quote:
W7 is idd gebaseerd op vista.. helemaal correct..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Shoombak het volgende:
Nou het is me uiteindelijk gelukt om de boel aan de praat te krijgen. Maar ik zie serieus niet in wat er nu beter is aan 7 t.o.v. Vista? De alom afgeschoten UAC is er nog steeds, alleen in een andere vorm. Het voelt misschien iets soepeler aan, maar veel sneller is het echt niet. Draai nu overigens Ultimate 64 ipv Vista Ultimate 32. En ik ben die doorzichtige schijttaakbalk nu al zat.
Al dat gehype weer
Windows 7 = Vista
Ik zeg niet dat het bagger is, het werkt prima, maar dat deed Vista in mijn ogen ook. Vanaf dag 1 heb ik geen enkel probleem gehad, en ik vind het gewoon raar dat Vista totaal afgeschreven werd en 7 met open armen wordt ontvangen omdat ze imo gelijkwaardig zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
W7 is idd gebaseerd op vista.. helemaal correct..
alleen enkele seconden een OS gebruiken en dan roepen dat het bagger is gewoon dom...
ze zijn zeker niet gelijkwaardig (vista rtm vs W7 rtm) echter heeft de rtm van vista zoveel (niet juiste) klachten gekregen waardoor het gewoon niks meer goed kon doen, ook niet na 1 of 2 service packsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:02 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bagger is, het werkt prima, maar dat deed Vista in mijn ogen ook. Vanaf dag 1 heb ik geen enkel probleem gehad, en ik vind het gewoon raar dat Vista totaal afgeschreven werd en 7 met open armen wordt ontvangen omdat ze imo gelijkwaardig zijn.
ja, de stroomtrein werd destijds ook door velen als de duivel gezien omdat het iets nieuws wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Shoombak het volgende:
Nou het is me uiteindelijk gelukt om de boel aan de praat te krijgen. Maar ik zie serieus niet in wat er nu beter is aan 7 t.o.v. Vista? De alom afgeschoten UAC is er nog steeds, alleen in een andere vorm. Het voelt misschien iets soepeler aan, maar veel sneller is het echt niet. Draai nu overigens Ultimate 64 ipv Vista Ultimate 32. En ik ben die doorzichtige schijttaakbalk nu al zat.
Al dat gehype weer
Windows 7 = Vista
het groeperen is volgens mij prima uit te schakelen, persoonlijk vind ik de XP manier van groeperen kut maar het groeperen met W7 vond ik beter werken...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nou ik vind de nieuwe taakbalk zeer slecht, programma's staan niet op volgorde maar gegroepeerd (ik heb dus alle vensters los) en als ik een venster wil sluiten (rechtsklik) moet ik eerst stuk omhoog met de muis om het aan te klikken.
de OEM mag je officieel niet naar een andere pc meenemen (technisch kan dit wel)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe zit het met installeren op een PC die je upgrade bijvoorbeeld?
Dus ik installeer de OEM versie op m'n huidige PC en ik koop over een half jaar een nieuwe pc waar geen windows bij zit.
Kan ik dan weer dezelfde windows gebruiken voor de andere PC? Of moet ik dan weer een nieuwe Windows 7 kopen? Of kan ik misschien de Retail versie kopen die al die problemen niet heeft?
Dus voor simpel thuis gebruik ben je gek als je de retailversie koopt eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
de OEM mag je officieel niet naar een andere pc meenemen (technisch kan dit wel)
als je een retail licentie koopt mag je hem wel meenemen.. maar dan moet hij niet meer op de oude pc staan...
eigenlijk wel..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dus voor simpel thuis gebruik ben je gek als je de retailversie koopt eigenlijk?
Behalve als je alles helemaal 100% officieel wil doen natuurlijk.
Heb ik drie topics geleden al uitgelegd. Sinds Windows Vista is het niet langer mogelijk om een voorgaande Windows CD in te voeren om de setup te laten checken dat je ook een legitieme vorige versie hebt. In dit geval moet je dus een in place upgrade uitvoeren na de clean install zonder product code omdat alleen dan je PK geaccepteerd wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier ook geen probleem. Ik ben gestart met een nieuwe harde schijf en met een Win7 ultimate upgrade 64 bit DVD aangeschaft via surfspot. Heb het als volgt gedaan:
- boot van DVD
- kies custom install
- partities en - of format uitvoeren
- als je nu de upgrade key invoert of je oude vista key dan pakt hij dit niet
- nu in je nog niet geactiveerde win 7 opnieuw setup uitvoeren en kiezen voor upgrade
- Win7 upgrade key invoeren en activeren
Dit is hetzelfde zoals dat ook al in Vista kon (zie hier voor een wat uitgebreidere handleiding)
Voor iedereen dus, die nog steeds vraagtekens heeft
Office 2007 bij mij in ieder geval wel, 2003 zal ook wel werken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb zo'n ding gekregen bij mijn laptop zodat ik hem gratis kan bestellen
Office 2003 kan gewoon geinstalleerd worden zonder problemen neem ik aan ?
Ik gebruik Ashampoo Burning Studio werkt perfectquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:14 schreef Godtje het volgende:
Het heeft ergens al gestaan maar de topics gaan iets te hard. Welk burn proggie doet het tegenwoordig goed op Win7? Ik hoef geen Nero bloatware en de ingebouwde van windows is net niet goed genoeg.
Hij moet:
1: dvd files
2: iso's
3: data
4: mp3 > audio
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik gebruik Ashampoo Burning Studio werkt perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |