abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:03:13 #121
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74004083
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef kree het volgende:

[..]

Heb je de "system rating" al uitgevoerd.
Als je daarop voldoende scoort dan gaat het vanzelf aan.
Okay, Why
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Ad_rem het volgende:

Nou jongens wat is jullie mening? Ik twijfel behoorlijk om de grote stap te maken..
Tot Vista, was het iig wel zo. Al moet ik zeggen dat XP beter presteert dan Vista, Windows 7 heb ik nog steeds niet geprobeerd, maar ik lees alweer wat quirkiness in de posts hierboven. Wordt nog wat als ik er Windows 7 op ga zetten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_74004119
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Ad_rem het volgende:

Nou jongens wat is jullie mening? Ik twijfel behoorlijk om de grote stap te maken..
Leuke reclame, alleen vind ik het altijd een beetje een zwaktebod als een fabrikant de concurrentie erbij moet halen in een reclame.

Pepsi: Coca cola is zo vies, bah, drink ons!
  Redactie Games zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:05:45 #123
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74004174
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Leuke reclame, alleen vind ik het altijd een beetje een zwaktebod als een fabrikant de concurrentie erbij moet halen in een reclame.
Overigens is het in Amerika een "gewoonte" om zulke reclame te maken. In NL mag het niet. MS heeft de
reclames..
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:06:52 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_74004213
In Nederland mag het tegenwoordig ook hoor, check bavaria heineken reclames met die walk in closet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Games zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:08:08 #125
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74004253
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
In Nederland mag het tegenwoordig ook hoor, check bavaria heineken reclames met die walk in closet
Mag je de naam van de concurrent noemen? Volgens mij zit daar het verschil in...

Deze vind ik dan wel weer grappig:

pi_74004427
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat is een voldoende dan?
Dat wordt allemaal uitgelegd als je op de ´more information´ knop drukt naast de windows experience indez.
Cool story, Hansel.
  Redactie Games zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:15:56 #127
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74004488

En Steve B. is wel een beetje een schavuit, beetje kleine kindjes omkopen...
pi_74005270
Nou het is me uiteindelijk gelukt om de boel aan de praat te krijgen. Maar ik zie serieus niet in wat er nu beter is aan 7 t.o.v. Vista? De alom afgeschoten UAC is er nog steeds, alleen in een andere vorm. Het voelt misschien iets soepeler aan, maar veel sneller is het echt niet. Draai nu overigens Ultimate 64 ipv Vista Ultimate 32. En ik ben die doorzichtige schijttaakbalk nu al zat.

Al dat gehype weer

Windows 7 = Vista
pi_74008873
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Shoombak het volgende:
Nou het is me uiteindelijk gelukt om de boel aan de praat te krijgen. Maar ik zie serieus niet in wat er nu beter is aan 7 t.o.v. Vista? De alom afgeschoten UAC is er nog steeds, alleen in een andere vorm. Het voelt misschien iets soepeler aan, maar veel sneller is het echt niet. Draai nu overigens Ultimate 64 ipv Vista Ultimate 32. En ik ben die doorzichtige schijttaakbalk nu al zat.

Al dat gehype weer

Windows 7 = Vista
W7 is idd gebaseerd op vista.. helemaal correct..
alleen enkele seconden een OS gebruiken en dan roepen dat het bagger is gewoon dom...
pi_74008995
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:52 schreef mschol het volgende:

[..]

W7 is idd gebaseerd op vista.. helemaal correct..
alleen enkele seconden een OS gebruiken en dan roepen dat het bagger is gewoon dom...
Ik zeg niet dat het bagger is, het werkt prima, maar dat deed Vista in mijn ogen ook. Vanaf dag 1 heb ik geen enkel probleem gehad, en ik vind het gewoon raar dat Vista totaal afgeschreven werd en 7 met open armen wordt ontvangen omdat ze imo gelijkwaardig zijn.
pi_74009437
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:02 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het bagger is, het werkt prima, maar dat deed Vista in mijn ogen ook. Vanaf dag 1 heb ik geen enkel probleem gehad, en ik vind het gewoon raar dat Vista totaal afgeschreven werd en 7 met open armen wordt ontvangen omdat ze imo gelijkwaardig zijn.
ze zijn zeker niet gelijkwaardig (vista rtm vs W7 rtm) echter heeft de rtm van vista zoveel (niet juiste) klachten gekregen waardoor het gewoon niks meer goed kon doen, ook niet na 1 of 2 service packs
pi_74009564
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Shoombak het volgende:

Al dat gehype weer

Windows 7 = Vista
ja, de stroomtrein werd destijds ook door velen als de duivel gezien omdat het iets nieuws was

hoe dan ook, qua echte performance zal er mischien niet veel verbeterd zijn, maar het voelt inderdaad allemaal wat soepeler aan en dat is waar het de gebruiker uiteindelijk om gaat. Niet wachten op rare zandlopertjes waar je ze niet verwacht.
pi_74009937
weet iemand hoe je aan de bestanden van de Windows 7 cd kan zien welke build nummer het heeft..

heb hier namelijk 2 gebrande windows 7 cd's en wil van beide het build nummer weten...
pi_74010105
Tot nu toe ben ik zeer tevreden, het werkt allemaal lekker vlot en de nieuwe taakbalk is zwaar relaxt.
Cool story, Hansel.
pi_74010292
nou ik vind de nieuwe taakbalk zeer slecht, programma's staan niet op volgorde maar gegroepeerd (ik heb dus alle vensters los) en als ik een venster wil sluiten (rechtsklik) moet ik eerst stuk omhoog met de muis om het aan te klikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2009 11:24:42 ]
pi_74010373
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nou ik vind de nieuwe taakbalk zeer slecht, programma's staan niet op volgorde maar gegroepeerd (ik heb dus alle vensters los) en als ik een venster wil sluiten (rechtsklik) moet ik eerst stuk omhoog met de muis om het aan te klikken.
het groeperen is volgens mij prima uit te schakelen, persoonlijk vind ik de XP manier van groeperen kut maar het groeperen met W7 vond ik beter werken...
pi_74010455
als ik bv msn heb aanstaan, dan staat alle vensters van msn los, en zelfde met firefox, maar ze blijven wel bij elkaar. (msn en ff vensters) is dat ook weg te krijgen?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:36:14 #138
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_74010564
Windows 7 Ultimate upgrade gekocht en gister binnen gekregen. Werkt uitstekend. Daarvoor gebruikte ik de RC dus ben er al aan gewend
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_74010796
Hoe zit het met installeren op een PC die je upgrade bijvoorbeeld?

Dus ik installeer de OEM versie op m'n huidige PC en ik koop over een half jaar een nieuwe pc waar geen windows bij zit.
Kan ik dan weer dezelfde windows gebruiken voor de andere PC? Of moet ik dan weer een nieuwe Windows 7 kopen? Of kan ik misschien de Retail versie kopen die al die problemen niet heeft?
pi_74010840
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe zit het met installeren op een PC die je upgrade bijvoorbeeld?

Dus ik installeer de OEM versie op m'n huidige PC en ik koop over een half jaar een nieuwe pc waar geen windows bij zit.
Kan ik dan weer dezelfde windows gebruiken voor de andere PC? Of moet ik dan weer een nieuwe Windows 7 kopen? Of kan ik misschien de Retail versie kopen die al die problemen niet heeft?
de OEM mag je officieel niet naar een andere pc meenemen (technisch kan dit wel)
als je een retail licentie koopt mag je hem wel meenemen.. maar dan moet hij niet meer op de oude pc staan...
pi_74010960
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:49 schreef mschol het volgende:

[..]

de OEM mag je officieel niet naar een andere pc meenemen (technisch kan dit wel)
als je een retail licentie koopt mag je hem wel meenemen.. maar dan moet hij niet meer op de oude pc staan...
Dus voor simpel thuis gebruik ben je gek als je de retailversie koopt eigenlijk?
Behalve als je alles helemaal 100% officieel wil doen natuurlijk.
pi_74012188
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:55 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Dus voor simpel thuis gebruik ben je gek als je de retailversie koopt eigenlijk?
Behalve als je alles helemaal 100% officieel wil doen natuurlijk.
eigenlijk wel.. maar ik weet niet hoe strict MS tegenwoordig is met nieuwe OEM activatie's...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:00:36 #143
21467 franske19
Hit the deck!
pi_74012380
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier ook geen probleem. Ik ben gestart met een nieuwe harde schijf en met een Win7 ultimate upgrade 64 bit DVD aangeschaft via surfspot. Heb het als volgt gedaan:

- boot van DVD
- kies custom install
- partities en - of format uitvoeren
- als je nu de upgrade key invoert of je oude vista key dan pakt hij dit niet
- nu in je nog niet geactiveerde win 7 opnieuw setup uitvoeren en kiezen voor upgrade
- Win7 upgrade key invoeren en activeren

Dit is hetzelfde zoals dat ook al in Vista kon (zie hier voor een wat uitgebreidere handleiding)

Voor iedereen dus, die nog steeds vraagtekens heeft
Heb ik drie topics geleden al uitgelegd. Sinds Windows Vista is het niet langer mogelijk om een voorgaande Windows CD in te voeren om de setup te laten checken dat je ook een legitieme vorige versie hebt. In dit geval moet je dus een in place upgrade uitvoeren na de clean install zonder product code omdat alleen dan je PK geaccepteerd wordt.

Omslachtig ja, logisch ja. Je koopt tenslotte een upgrade versie.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:02:17 #144
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_74012415
Ik heb zo'n ding gekregen bij mijn laptop zodat ik hem gratis kan bestellen

Office 2003 kan gewoon geinstalleerd worden zonder problemen neem ik aan ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:10:07 #145
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_74012587
niks mis mee met Windows 7 maar dat vond ik van Vista ook al niet. Nergens problemen mee gehad. Draai wegens een overschot aan geheugen alleen 64-bit versies.
pi_74012591
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb zo'n ding gekregen bij mijn laptop zodat ik hem gratis kan bestellen

Office 2003 kan gewoon geinstalleerd worden zonder problemen neem ik aan ?
Office 2007 bij mij in ieder geval wel, 2003 zal ook wel werken.
Cool story, Hansel.
pi_74012685
Het heeft ergens al gestaan maar de topics gaan iets te hard. Welk burn proggie doet het tegenwoordig goed op Win7? Ik hoef geen Nero bloatware en de ingebouwde van windows is net niet goed genoeg.

Hij moet:
1: dvd files
2: iso's
3: data
4: mp3 > audio
pi_74012777
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:14 schreef Godtje het volgende:
Het heeft ergens al gestaan maar de topics gaan iets te hard. Welk burn proggie doet het tegenwoordig goed op Win7? Ik hoef geen Nero bloatware en de ingebouwde van windows is net niet goed genoeg.

Hij moet:
1: dvd files
2: iso's
3: data
4: mp3 > audio
Ik gebruik Ashampoo Burning Studio werkt perfect
pi_74012835
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ik gebruik Ashampoo Burning Studio werkt perfect
Wat hij zegt
pi_74013049
arg... geweldig..

kan de sata raid controller van mobo (in 2de pc) niet op ACHI zetten, dan weigert windows 7 te installeren (unable to create system partition en unable to install 0x80300024 foutmeldingen..
gaat de raidcontroller naar native IDE werkt het WEL..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')