Je kunt 3x re-armen, dus 120 dagen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
en je kan de vista re-arm truc gebruiken om dit op te rekken naar 3x30 dagen als ik me niet vergis
Grmblquote:23/10/09: WINDOWS 7 ULTIMATE 64-BIT UITVERKOCHT
Heb je een Windows 7 Ultimate Upgrade 64-bit besteld?
Deze zijn tijdelijk niet meer op voorraad.
Op 2, 3 en 4 november wordt de bestelling naar je opgestuurd indien je dit product hebt besteld.
Onze excuses voor het ongemak
Wil je een overkopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Voor de Surfspot bestellers:
[..]
Grmbl![]()
Ach weekje wachten....... zo ongeduldig ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Grmbl![]()
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Premium versie ok tis wat anders maar toch
Bedankt voor de info! Dan nog maar geduld hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Grmbl![]()
Maar dit is toch f*cking krom en kan toch niet de bedoeling zijn of wat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier ook geen probleem. Ik ben gestart met een nieuwe harde schijf en met een Win7 ultimate upgrade 64 bit DVD aangeschaft via surfspot. Heb het als volgt gedaan:
- boot van DVD
- kies custom install
- partities en - of format uitvoeren
- als je nu de upgrade key invoert of je oude vista key dan pakt hij dit niet
- nu in je nog niet geactiveerde win 7 opnieuw setup uitvoeren en kiezen voor upgrade
- Win7 upgrade key invoeren en activeren
Dit is hetzelfde zoals dat ook al in Vista kon (zie hier voor een wat uitgebreidere handleiding)
Voor iedereen dus, die nog steeds vraagtekens heeft
Alleen kan ik Aero mode blijkbaar niet aandoen, terwijl het bij Vista wel gewoon werkte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Net geinstalleerd, tot nu toe werkt het fijn!
Nieuwste Nvidia-drivers installeren, wil ook wel een hoop schelen. Met ATI-kaarten weet ik het niet zo snel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen kan ik Aero mode blijkbaar niet aandoen, terwijl het bij Vista wel gewoon werkte.
Heb je de "system rating" al uitgevoerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen kan ik Aero mode blijkbaar niet aandoen, terwijl het bij Vista wel gewoon werkte.
Tsja, geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar dit is toch f*cking krom en kan toch niet de bedoeling zijn of wat?
Quequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, geen idee
Ga er mee aan de slag zodra ik hem in de bus heb
Ah, dat werkte!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je de "system rating" al uitgevoerd.
Als je daarop voldoende scoort dan gaat het vanzelf aan.
Wat is een voldoende dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Okay, Whyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Tot Vista, was het iig wel zo. Al moet ik zeggen dat XP beter presteert dan Vista, Windows 7 heb ik nog steeds niet geprobeerd, maar ik lees alweer wat quirkiness in de posts hierboven. Wordt nog wat als ik er Windows 7 op ga zetten..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Ad_rem het volgende:
Nou jongens wat is jullie mening? Ik twijfel behoorlijk om de grote stap te maken..
Leuke reclame, alleen vind ik het altijd een beetje een zwaktebod als een fabrikant de concurrentie erbij moet halen in een reclame.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Ad_rem het volgende:
Nou jongens wat is jullie mening? Ik twijfel behoorlijk om de grote stap te maken..
Overigens is het in Amerika een "gewoonte" om zulke reclame te maken. In NL mag het niet. MS heeft dequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Leuke reclame, alleen vind ik het altijd een beetje een zwaktebod als een fabrikant de concurrentie erbij moet halen in een reclame.
Mag je de naam van de concurrent noemen? Volgens mij zit daar het verschil in...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
In Nederland mag het tegenwoordig ook hoor, check bavaria heineken reclames met die walk in closet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |