Ah, mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef Levien het volgende:
@ alle mensen hierboven met een partitie vraag:
Ik heb windows 7 op C:\ geinstalleerd. Op deze partitie stond ook vista.
Ik heb clean install gedaan.
Nu staat op de C:\ partitie windows 7. Maar op de C:\ schijf staat ook een mapje genaamd. Windows.old
Daarin staan al mijn oude program files en documenten van vista.
Dus eigenlijk gaat er niks verloren.
Ik installeer altijd mijn software op de D:\ partitie. En daar staat alles ook nog gewoon op.
Dus als je tijdens de installatie 'm op de C:\ partitie installeert, niks aan de hand. Je kan nog gewoon bij je bestanden en programma's. Je kan ze alleen niet meer gebruiken; die programma's van Vista. Maar je hebt er nog wel toegang tot.
Als je even de laatst pagina leest weet je al genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:19 schreef Quintenajax het volgende:
Hallo,
Waarschijnlijk een hele domme vraag die al vaker gesteld is maar:
Ik heb een laptop met vista als ik hem upgrade naar windows 7 gaan al mijn bestanden eraf? moet ik alles op een externe schijf zetten als ik hem ga upgrade?
Bedankt voor de moeite!
Hoi,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je even de laatst pagina leest weet je al genoeg denk ik.
Bij een upgrade blijven je bestanden gewoon staan. Uiteraard raad ik wel altijd een recente back up aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:41 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Hoi,
Heb het doorgelezen,maar weet het nu nog niet..
Wat noem jij het volle pond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat een ellende, ik installeer de windows op een schone schijf, vista eraf.
Krijg ik een foutmelding, boot mgr niet gevonden.
Nou heel gezoek, heb vista er weer opnieuw op geinstalleerd, moet nu updates van vista installeren vroeg hij om nml, sp 1 en dan maar kijken of windows 7 erop kan...![]()
Pff ben al uren bezig met zoeken naar het probleem..volgens mij verkocht die zaak een upgrade van windows 7, ipv een originele versie...vuige oplichters.
Een upgrade koop je voor 15 euro bij een nieuwe pc, en nu betaalde ik het volle pond voor die upgrade windows 7...?![]()
105 euroquote:
Je kunt 3x re-armen, dus 120 dagen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
en je kan de vista re-arm truc gebruiken om dit op te rekken naar 3x30 dagen als ik me niet vergis
Grmblquote:23/10/09: WINDOWS 7 ULTIMATE 64-BIT UITVERKOCHT
Heb je een Windows 7 Ultimate Upgrade 64-bit besteld?
Deze zijn tijdelijk niet meer op voorraad.
Op 2, 3 en 4 november wordt de bestelling naar je opgestuurd indien je dit product hebt besteld.
Onze excuses voor het ongemak
Wil je een overkopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Voor de Surfspot bestellers:
[..]
Grmbl![]()
Ach weekje wachten....... zo ongeduldig ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Grmbl![]()
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Premium versie ok tis wat anders maar toch
Bedankt voor de info! Dan nog maar geduld hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Grmbl![]()
Maar dit is toch f*cking krom en kan toch niet de bedoeling zijn of wat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier ook geen probleem. Ik ben gestart met een nieuwe harde schijf en met een Win7 ultimate upgrade 64 bit DVD aangeschaft via surfspot. Heb het als volgt gedaan:
- boot van DVD
- kies custom install
- partities en - of format uitvoeren
- als je nu de upgrade key invoert of je oude vista key dan pakt hij dit niet
- nu in je nog niet geactiveerde win 7 opnieuw setup uitvoeren en kiezen voor upgrade
- Win7 upgrade key invoeren en activeren
Dit is hetzelfde zoals dat ook al in Vista kon (zie hier voor een wat uitgebreidere handleiding)
Voor iedereen dus, die nog steeds vraagtekens heeft
Alleen kan ik Aero mode blijkbaar niet aandoen, terwijl het bij Vista wel gewoon werkte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Net geinstalleerd, tot nu toe werkt het fijn!
Nieuwste Nvidia-drivers installeren, wil ook wel een hoop schelen. Met ATI-kaarten weet ik het niet zo snel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen kan ik Aero mode blijkbaar niet aandoen, terwijl het bij Vista wel gewoon werkte.
Heb je de "system rating" al uitgevoerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen kan ik Aero mode blijkbaar niet aandoen, terwijl het bij Vista wel gewoon werkte.
Tsja, geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar dit is toch f*cking krom en kan toch niet de bedoeling zijn of wat?
Quequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, geen idee
Ga er mee aan de slag zodra ik hem in de bus heb
Ah, dat werkte!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je de "system rating" al uitgevoerd.
Als je daarop voldoende scoort dan gaat het vanzelf aan.
Wat is een voldoende dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je de "system rating" al uitgevoerd.
Als je daarop voldoende scoort dan gaat het vanzelf aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |