Er staat inderdaad ook 'niet op voorraad' in de mailtjes. Maar waarom moeten ze me in viervoud laten weten dat ik nog mag wachten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:16 schreef WallOfStars het volgende:
beter kijken.
Goh! Daar was men nog niet achter..quote:Let op: wegens de enorme belangstelling is de 64-bitsversie tijdelijk uitverkocht. Je kunt bestellen, maar hou rekening met een langere levertijd.
Welk merk & type videokaart heb je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:50 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb nu XP en Win7 dualboot.
Alleen jammer dat mijn netwerk- en videokaart het niet goed doen met Win7, ondanks dat ik de meest recente drivers heb gedownload...
Je kan de Beta en RC niet meer downloaden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:29 schreef Qunix het volgende:
File not found bij de links in de OP?
Ik wil graag x64bit proberen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Adelante het volgende:
Hoe lang kun je windows 7 gebruiken zonder key
30 dagen als bij XP ofzo
en je kan de vista re-arm truc gebruiken om dit op te rekken naar 3x30 dagen als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Adelante het volgende:
Hoe lang kun je windows 7 gebruiken zonder key
30 dagen als bij XP ofzo
Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
Of een evaluatieversie moeten downloaden zodat je 30 dagen kan testen.
Enterprise versie:quote:
Kan ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef Cudles het volgende:
Pfieeewww ik dacht even paar posts terug, dat ik met zo'n upgrade toch niet van Xp naar W7 kan installen. Maar gelukkig kan het dus wel zolang je xp legaal is
Volgens mij wil Windows hem leeg hebben. Dat kan ik je ook aanradenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Even een vraagje over die partitie die de install van Windows 7 nodig heeft:
Moet die partitie leeg zijn? Of zou ik de bestaande tweede partitie van mijn vista installatie kunnen gebruiken zonder deze leeg te maken?
DVD beschadigd misschien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Shoombak het volgende:
Vandaag een poging gedaan het te installeren, wat een drama. Files kopieren gaat goed, maar bij het uitpakken/installeren komt de melding dat de installatiebestanden niet gevonden kunnen worden.
Thanks!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Enterprise versie:
http://technet.microsoft.(...)5.aspx?ITPID=sprblog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |