Er staat inderdaad ook 'niet op voorraad' in de mailtjes. Maar waarom moeten ze me in viervoud laten weten dat ik nog mag wachten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:16 schreef WallOfStars het volgende:
beter kijken.
Goh! Daar was men nog niet achter..quote:Let op: wegens de enorme belangstelling is de 64-bitsversie tijdelijk uitverkocht. Je kunt bestellen, maar hou rekening met een langere levertijd.
Welk merk & type videokaart heb je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:50 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb nu XP en Win7 dualboot.
Alleen jammer dat mijn netwerk- en videokaart het niet goed doen met Win7, ondanks dat ik de meest recente drivers heb gedownload...
Je kan de Beta en RC niet meer downloaden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:29 schreef Qunix het volgende:
File not found bij de links in de OP?
Ik wil graag x64bit proberen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Adelante het volgende:
Hoe lang kun je windows 7 gebruiken zonder key
30 dagen als bij XP ofzo
en je kan de vista re-arm truc gebruiken om dit op te rekken naar 3x30 dagen als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Adelante het volgende:
Hoe lang kun je windows 7 gebruiken zonder key
30 dagen als bij XP ofzo
Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
Of een evaluatieversie moeten downloaden zodat je 30 dagen kan testen.
Enterprise versie:quote:
Kan ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef Cudles het volgende:
Pfieeewww ik dacht even paar posts terug, dat ik met zo'n upgrade toch niet van Xp naar W7 kan installen. Maar gelukkig kan het dus wel zolang je xp legaal is
Volgens mij wil Windows hem leeg hebben. Dat kan ik je ook aanradenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Even een vraagje over die partitie die de install van Windows 7 nodig heeft:
Moet die partitie leeg zijn? Of zou ik de bestaande tweede partitie van mijn vista installatie kunnen gebruiken zonder deze leeg te maken?
DVD beschadigd misschien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Shoombak het volgende:
Vandaag een poging gedaan het te installeren, wat een drama. Files kopieren gaat goed, maar bij het uitpakken/installeren komt de melding dat de installatiebestanden niet gevonden kunnen worden.
Thanks!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Enterprise versie:
http://technet.microsoft.(...)5.aspx?ITPID=sprblog
Tja dan maar ff ergens een 2de hdd regellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij wil Windows hem leeg hebben. Dat kan ik je ook aanraden
Bijzonder..... wat 1136 waarschijnlijk, ik heb nu meerdere installaties uitgevoerd van 7 en dat gaat vrij vlekkeloos moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Shoombak het volgende:
Vandaag een poging gedaan het te installeren, wat een drama. Files kopieren gaat goed, maar bij het uitpakken/installeren komt de melding dat de installatiebestanden niet gevonden kunnen worden.
Kun je niet gewoon een extra partitie aanmaken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tja dan maar ff ergens een 2de hdd regellenDenk dat dat de snelste manier is om hem geinstalleerd te krijgen en uit te proberen.
Zou ook kunnen, maar mijn huidige schijf staat relatief vol.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een extra partitie aanmaken?
Ik kan het niet upgraden. Maar ik kan wel met die "upgrade", wat ze zo bij surfspot noemen, gewoon van xp naar W7 gaan.quote:
Geen nette manier nee, daarom moet je oom eigenlijk zorgen dat je documenten nooit op C: zetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is er geen enkele manier om je documenten te behouden op je C-schijf zonder eerst alles ergens anders eerst te backuppen of een extra partitie aan te maken of een externe schijf eraan vast te koppelen? als je van Windows XP naar Windows 7 gaat..
Kak, weet je dat ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:37 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Geen nette manier nee, daarom moet je oom eigenlijk zorgen dat je documenten nooit op C: zetMaar sowieso is bij een nieuwe windows installatie een schone geformatteerde schijf gewoon altijd het beste.
Vista drivers installeren??? Waarvoor?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Domme vraag, ik heb namelijk nog nooit een clean install gedaan, wat is de precieze volgorde van handelen?
Vanuit Vista de DVD erin
clean install drukken
C: drive formatteren, D-drive (de backup partitie met drivers die er standaard opstaat) ongemoeid laten
Windows 7 installeren en dan via een USB stick of iets dergelijks vista drivers proberen te installeren?
Je kan ook eerst deze draaien om te kijken wat wel en niet gaat werken. Dan weet je welke drivers je eventueel nodig hebt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Domme vraag, ik heb namelijk nog nooit een clean install gedaan, wat is de precieze volgorde van handelen?
Vanuit Vista de DVD erin
clean install drukken
C: drive formatteren, D-drive (de backup partitie met drivers die er standaard opstaat) ongemoeid laten
Windows 7 installeren en dan via een USB stick of iets dergelijks vista drivers proberen te installeren?
Je kan het ook zo doen dat hij een windows.old aanmaakt. Dan moet er wel genoeg ruimte zijn en je moet ze er later zelf uitvissen en opruimen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kak, weet je dat ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb?
Ah, bedankt. Mijn netbook kan het in ieder geval wel aan, alleen de Aero interface blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook eerst deze draaien om te kijken wat wel en niet gaat werken. Dan weet je welke drivers je eventueel nodig hebt.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15
Ah, mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef Levien het volgende:
@ alle mensen hierboven met een partitie vraag:
Ik heb windows 7 op C:\ geinstalleerd. Op deze partitie stond ook vista.
Ik heb clean install gedaan.
Nu staat op de C:\ partitie windows 7. Maar op de C:\ schijf staat ook een mapje genaamd. Windows.old
Daarin staan al mijn oude program files en documenten van vista.
Dus eigenlijk gaat er niks verloren.
Ik installeer altijd mijn software op de D:\ partitie. En daar staat alles ook nog gewoon op.
Dus als je tijdens de installatie 'm op de C:\ partitie installeert, niks aan de hand. Je kan nog gewoon bij je bestanden en programma's. Je kan ze alleen niet meer gebruiken; die programma's van Vista. Maar je hebt er nog wel toegang tot.
Als je even de laatst pagina leest weet je al genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:19 schreef Quintenajax het volgende:
Hallo,
Waarschijnlijk een hele domme vraag die al vaker gesteld is maar:
Ik heb een laptop met vista als ik hem upgrade naar windows 7 gaan al mijn bestanden eraf? moet ik alles op een externe schijf zetten als ik hem ga upgrade?
Bedankt voor de moeite!
Hoi,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je even de laatst pagina leest weet je al genoeg denk ik.
Bij een upgrade blijven je bestanden gewoon staan. Uiteraard raad ik wel altijd een recente back up aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:41 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Hoi,
Heb het doorgelezen,maar weet het nu nog niet..
Wat noem jij het volle pond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat een ellende, ik installeer de windows op een schone schijf, vista eraf.
Krijg ik een foutmelding, boot mgr niet gevonden.
Nou heel gezoek, heb vista er weer opnieuw op geinstalleerd, moet nu updates van vista installeren vroeg hij om nml, sp 1 en dan maar kijken of windows 7 erop kan...![]()
Pff ben al uren bezig met zoeken naar het probleem..volgens mij verkocht die zaak een upgrade van windows 7, ipv een originele versie...vuige oplichters.
Een upgrade koop je voor 15 euro bij een nieuwe pc, en nu betaalde ik het volle pond voor die upgrade windows 7...?![]()
105 euroquote:
Je kunt 3x re-armen, dus 120 dagen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
en je kan de vista re-arm truc gebruiken om dit op te rekken naar 3x30 dagen als ik me niet vergis
Grmblquote:23/10/09: WINDOWS 7 ULTIMATE 64-BIT UITVERKOCHT
Heb je een Windows 7 Ultimate Upgrade 64-bit besteld?
Deze zijn tijdelijk niet meer op voorraad.
Op 2, 3 en 4 november wordt de bestelling naar je opgestuurd indien je dit product hebt besteld.
Onze excuses voor het ongemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |