Nu staat het laatst geopend programma links bij je Alt+Tab. Ik weet niet of dit in Vista anders was. De positie op de taakbalk heeft er in ieder geval geen invloed op voor zover ik kan zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
omdat je dan gewoon weet dat het laatste programma/venster wat je geopend hebt helemaar recht staat. Zo is dat simpel te gebruiken met alt+ tab. Zo kon je snel schakelen.
Maar goed, dit zal wel gewoon een wending zijn.
misschien is er een windows 7 versie van winamp ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:02 schreef Arn0 het volgende:
Wel raar dat als je Windows + Tab doet, je elk programma ziet behalve Winamp. En ook bij alt + tab hetzelfde, zie ik net.
Die valt te kuiken ja, wel zonder crack. Het is een 30 dagen trial. Ik heb wel een WAT remover gebruikt en nu staat er niet meer dat het een trial versie is. Alleen weet ik nu nog steeds niet of het geactiveerd is. Dus voor mij is het 30 dagen wachten voor ik weet of het heeft gewerkt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:25 schreef amvrosios het volgende:
is er al een retail versie te kuiken? of mag je dat hier niet vragen?
Er zijn sinds september al activatie cracks die werkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:40 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Die valt te kuiken ja, wel zonder crack. Het is een 30 dagen trial. Ik heb wel een WAT remover gebruikt en nu staat er niet meer dat het een trial versie is. Alleen weet ik nu nog steeds niet of het geactiveerd is. Dus voor mij is het 30 dagen wachten voor ik weet of het heeft gewerkt.
Nou, dan weet je misschien of RemoveWAT van hazar ook werkt. Werkt het?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Er zijn sinds september al activatie cracks die werken
Als je hem goed uitgevoerd hebt wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:00 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nou, dan weet je misschien of RemoveWAT van hazar ook werkt. Werkt het?
Nou.. Bij mij stond er dus eerst dat het een trial versie was, maar nu staat er helemaal niks meer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je hem goed uitgevoerd hebt wel.
Windows is activated moet je dan zien bij deze computer > eigenschappen
Als je rechtermuisknop op eigenschappen drukt bij "deze computer" en als er onderaan staat windows geactiveerd, dan heeft het dus geholpen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:00 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nou, dan weet je misschien of RemoveWAT van hazar ook werkt. Werkt het?
hee, dat is verdomde handig als je via de éne naar de andere mstsc'dquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kwam er net achter dat wanneer je een pc/server remote hebt overgenomen dat je het balkje wat boven hangt heen en weer kan schuiven.
ja, zo kan ik het ook, maar ik vind vlc eigenlijk niet zo heel fijn... maar ja, het zal moeten danquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Download de versie van VLC die hier ergens is gepost.
misschien een nieuwere driver downloaden voor je videokaart van de site van de fabrikant van je kaart ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef sbientje het volgende:
ik zag dat er al een opmerking was over haperig spelen van videobestanden... Bij mij spelen dvd's erg haperig, en ik heb geen zin om 12 topics door te lezen (lui he). Iemand een idee of een oplossing? ik snap er niets van, want in vista ging het altijd wel goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |