Voor jouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jouw hier een nette post, Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet niet iedereen heeft een 10 voor nederlands en ik ben ook niet helemaal nederlands maar half dus niet zo moeilijk doen omdat ik mssn niet zo goed schrijf als jullie maar wel mijn best doe. Verder is mijn taal gewoon zoals heel veel jongere spreken dus ook nie zo appart
ts is broertje van giel b.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Moordenaar het volgende:
Ik krijg het gevoel dat TS als foetus gebaden heeft in radioactief vruchtwater.
En als je sollicitatiebrief dan afgewezen wordt gooi je het op discriminatie zeker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jouw hier een nette post, Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet niet iedereen heeft een 10 voor nederlands en ik ben ook niet helemaal nederlands maar half dus niet zo moeilijk doen omdat ik mssn niet zo goed schrijf als jullie maar wel mijn best doe. Verder is mijn taal gewoon zoals heel veel jongere spreken dus ook nie zo appart
Precies. Ik ga geeneens de moeite doen om je reactie af te fikken TS. Je bent er gewoon te triest voor....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En als je sollicitatiebrief dan afgewezen wordt gooi je het op discriminatie zeker.
Jouw DNA is triestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
Wie is hier nou triest dna ik die een topic opent gewoon om iets te vertellen wat mij gebeurt is of jullie die zo dom reageren op mij MAN doe gewoon normaal in plaats van de hele tijd zo raar te doen dat ik hier zowiezo op reageer........
Het is sowiesoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
Wie is hier nou triest dna ik die een topic opent gewoon om iets te vertellen wat mij gebeurt is of jullie die zo dom reageren op mij MAN doe gewoon normaal in plaats van de hele tijd zo raar te doen dat ik hier zowiezo op reageer........
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Je kent het wel,
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Het is donderdag avond, mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |