quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:35 schreef Moordenaar het volgende:
Je kent het wel, van die mensen die een verhitte discussie aangaan over wiens vader beter is, meestal eindigt zo'n discussie ook met: "Mijn vader haalt het hele leger erbij".
Wat walg ik dus van die mensen
Jij denkt dat omgaan met kleuters onder jeudig blijven valt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:35 schreef Moordenaar het volgende:
Je kent het wel, van die mensen die een verhitte discussie aangaan over wiens vader beter is, meestal eindigt zo'n discussie ook met: "Mijn vader haalt het hele leger erbij".
Wat walg ik dus van die mensen
BA DUM TSSSHHHquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:47 schreef Ensaf het volgende:
Was laatst met een groep op stap.
Zegt de een: Mijn vader is stripper in een homo-stripclub.
Sprak ik hem later even apart. Ik zeg, is dat echt zo?
Zegt 'ie
PUNCHLINE
ALARM
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
Nee, hij voetbalt bij Feyenoord, maar als ik dat zeg, dan lacht iedereen me uit.
De mensen waar ik op doel zijn boven de 24.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat omgaan met kleuters onder jeudig blijven valt?
Ah handige info om erbij te vermeldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:47 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
De mensen waar ik op doel zijn boven de 24.
Volgens mij heb jij meer behoefte aan ondersteunend onderwijs vriend. Mijn vader heeft mijn alles geleerd wat ik moet weten, kan je van die van jou niet zeggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah handige info om erbij te vermelden
Overigens zou ik dan maar eens stoppen met naar die reunies van je speciale onderwijs te gaan
Heeft je vader je dat geleerd in een afgesloten kamer en mocht je het nooit maar dan ook nooit vertellen aan je moeder..?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:50 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer behoefte aan ondersteunend onderwijs vriend. Mijn vader heeft mijn alles geleerd wat ik moet weten, kan je van die van jou niet zeggen.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah handige info om erbij te vermelden
Overigens zou ik dan maar eens stoppen met naar die reunies van je speciale onderwijs te gaan
Het speelde zich allemaal af onder het hoedje van de sterke arm der wetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeft je vader je dat geleerd in een afgesloten kamer en mocht je het nooit maar dan ook nooit vertellen aan je moeder..?
Dat is strafbaar
Dat het mentaal uitgedaagde zijn zal ik niet ontkennen, kinderen zijn het zeer zeker niet, een van de personen waar ik op doel is pas hoofd chirurg geworden aan het Academisch ziekenhuis in Apeldoorn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:56 schreef afcajos het volgende:
Gast, dit deden we op de basisschoolje klacht gaat dus nu over kinderen? of over mentaal uitgedaagden uit je omgeving die dit nog doen?
Uit je klacht blijkt dus al dat dat geen reet zegt en dat dus de grootste mongolen ter aarde zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:03 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Dat het mentaal uitgedaagde zijn zal ik niet ontkennen, kinderen zijn het zeer zeker niet, een van de personen waar ik op doel is pas hoofd chirurg geworden aan het Academisch ziekenhuis in Apeldoorn.
Waarom heeft jouw fiets een arm?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:05 schreef Stoeprand het volgende:
Mijn vader kan mijn fiets met één arm optillen.
Dan gooi je natuurlijk je eigen ruiten in als je dat zegt. Volgens mij daal je dan bij 95% van de mensen in achting.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:37 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wij deden dit in de kleuterklas altijd.
Al haalde ik mijn oom er altijd bij, want die zat bij de politie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |