Ga ik even mn string voor je uit doen! Momentje.quote:
De kater van mijn zusje heeft wel een tijdje in een bench gezeten zodat hij geen rare bewegingen kon maken enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik hoop dat dat ook voor die van ons geldt... ik geef hem in ieder geval maar de kans om echt even goed bij te komen... straks ook maar weer lekker zachte brokjes kopen... z'n kaak zal wel heel zeer doen met de harde brokjes van normaal... maar goed, hij geeft nog steeds niet aan dat hij pijn heeft, hij wil alleen ook niet makkelijk de pijnstilling slikken... (dat moet ik echt achter in z'n keel leggen zodat hij het niet weer uitspuugt... tussen het voer door had geen zin, hij at alles op, behalve de brokjes waar pilletje in zat...)
oeh, bijna de disc weer hier dus...ben benieuwd wat voor leuke dingen er nu weer bijgezet zijn...
Ik wacht geduldig met mijn dikke stang.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
Ga ik even mn string voor je uit doen! Momentje.
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig met mijn dikke stang.
Komt best goed!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:53 schreef mijsje het volgende:
Jarno, dat is een goede tipdie ga ik aankaarten bij de dierenarts. bedankt
Tally, dat hebben we gisteren de hele dag gedaan, inderdaad om te zorgen dat hij niet wilde gaan klimmen of zich verstoppen achter de wasmachine waar ik hem niet meer achter vandaan zou krijgen dan. toen vannacht op een kussentje in de schuur gelaten om hem lekker te laten slapen in zijn eigen vertrouwde omgeving, en in de ochtend lag hij nog steeds heerlijk op dat kussentje. nu ook nog trouwens
Voor in de vitrine.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:57 schreef Joene het volgende:
Hallo druk dus
Oh Hilde , ik heb een miniatuur vrachtwaggel gekregen van Hessing logistiek
hahahaha, nou, dat is fijn! zetten we boven op de spiegel... naast het gapertje van de kruidvat...quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:57 schreef Joene het volgende:
Hallo druk dus
Oh Hilde , ik heb een miniatuur vrachtwaggel gekregen van Hessing logistiek
MAN TGX ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat voor een trekkend voertuig?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |