Dat vind ik echt zo'n geil nummerquote:
Die ken ik niet. Ik heb thuis een aantal nummers van Aphex Twin maar die weet ik niet bij naamquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En nu ben ik op zoek naar het nummer van Aphex Twin waarin hij gebruikt maakt van scheeptoetersamples.
Zeg me als je het gevonden hebt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben nu het hele oeuvre van de beste man op Youtube aan het bekijken/beluisteren.
Ze lacht wel liefquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft ze een lekker ruikend poesje?
Zo ziet ze er wel uit ja. Makkelijk beweegbaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, rare meisjes..
Die zijn makkelijk te bewegen dingen te doen.
Ze is net te groot voor mijn binnenzak!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Makkelijk op te vouwen en mee te nemen.
Waar moet ik je van oprapen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog een keer!
RAAP ME OP!,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Kront. Das nieuw? Architectenjargon?quote:
Aaaaaaaaaaaah ja ik ben al oud he. Ik ga niet zo met mijn leeftijd mee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van de Jeugd van Tegenwoordig?
"Je bent een MC dat front,
want je komt niet tot de kronttot de kront"
ik hoop dat dat ook voor die van ons geldt... ik geef hem in ieder geval maar de kans om echt even goed bij te komen... straks ook maar weer lekker zachte brokjes kopen... z'n kaak zal wel heel zeer doen met de harde brokjes van normaal... maar goed, hij geeft nog steeds niet aan dat hij pijn heeft, hij wil alleen ook niet makkelijk de pijnstilling slikken... (dat moet ik echt achter in z'n keel leggen zodat hij het niet weer uitspuugt... tussen het voer door had geen zin, hij at alles op, behalve de brokjes waar pilletje in zat...)quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:22 schreef Tally het volgende:
Niet te snel op geven.
De kater van mijn zusje is van de koelkast gevallen.
Beestje kon nog maar weinig. Had geen pijn.
Maar wanneer hij wilde lopen zette hij 2 stappen en donderde om.
Hij had tijdens zijn val van alles gekneust en gebroken.
Als je hem nu ziet rennen en springen zou je niet denken dat ze ooit op het punt heeft gestaan om het beestje......
Ah, op die (ouwe) fiets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Tally het volgende:
Aaaaaaaaaaaah ja ik ben al oud he. Ik ga niet zo met mijn leeftijd mee.
Mag ik op je oude fiets?quote:
Zonder zadel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kom maar op mijn stang zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |