quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:43 schreef stan5374 het volgende:
kanker on the prairie
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:43 schreef stan5374 het volgende:
kanker on the prairie
" Bonus klacht: 224000 hersenloze Nederlanders die deze serie kijken."
helf hiervan is grijs en sterft tijdens het kijken...
Hersenloos.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:49 schreef Pien85 het volgende:
Little House on the Prairie is leuk
Noem me hersenloos, ik vind t leuk
quote:
Manipulatief kutwijfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:49 schreef Pien85 het volgende:
Little House on the Prairie is leuk
Noem me hersenloos, ik vind t leuk
my name is Earlquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:03 schreef J.Herrer het volgende:
En voor zo'n klassieke kutserie hebben ze het geniale my name is Earl vervangen
Pciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:06 schreef SimonBalk het volgende:
Toont alleen maar aan hoe we hadden geleefd als we nu nog steeds hadden geloofd dat god bestaat. Mooi afschrik middel
Jouw avatar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:06 schreef SimonBalk het volgende:
Toont alleen maar aan hoe we hadden geleefd als we nu nog steeds hadden geloofd dat god bestaat. Mooi afschrik middel
Ja man, waarom niet een 24-uurs kanaal met alleen maar Friends! Ik krijg maar geen genoeg van Chandler die dan zo heel sarcastisch doet en die ene gast die drie chicks per aflevering kan ballen, maar in plaats daarvan met z'n grote neus achter één of andere neurotische chick aan rent! En daarna zegt Joey wat geks! Haha! Klassieke shit, zo worden ze niet meer gemaakt!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:04 schreef stan5374 het volgende:
[..]
my name is Earl!!!
snap niet waarom ze friend niet gewoon wat vaker uitzenden afleveringen genoeg..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja man, waarom niet een 24-uurs kanaal met alleen maar Friends! Ik krijg maar geen genoeg van Chandler die dan zo heel sarcastisch doet en die ene gast die drie chicks per aflevering kan ballen, maar in plaats daarvan met z'n grote neus achter één of andere neurotische chick aan rent! En daarna zegt Joey wat geks! Haha! Klassieke shit, zo worden ze niet meer gemaakt!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja man, waarom niet een 24-uurs kanaal met alleen maar Friends! Ik krijg maar geen genoeg van Chandler die dan zo heel sarcastisch doet en die ene gast die drie chicks per aflevering kan ballen, maar in plaats daarvan met z'n grote neus achter één of andere neurotische chick aan rent! En daarna zegt Joey wat geks! Haha! Klassieke shit, zo worden ze niet meer gemaakt!
En dat weet jij, omdat..?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:41 schreef dekilo het volgende:
Klacht #1: Little house on the prairie is een oude, waardeloze kutserie.
De zoetsappigheid stuit mij echt tegen de borst. De reden dat het weer uitgezonden wordt is omdat SBS6-volk dol is op dat soort nostalgietelevisie, en eigenlijk vinden dat heel Nederland godvrezend en ons-kent-ons moet zijn zoals het was in 1956, toen je enkel de brommers van de nozems moest vrezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef IHVK het volgende:
Wat een haat tegen Laura en Mary Ingalls hier zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |