Door Halo te spelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 04:02 schreef woads het volgende:
Hoe krijg je een RoD eigenlijk voor elkaar?
aah zo! dacht dat het sofware te maken had! thnxquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 04:08 schreef TwyLight het volgende:
RoD is een hardwarefout, die krijg je dus als je mobo stuk is bv
remlofquote:
quote:
Ik heb een PS3 en een X360, heb al echt een jaar niet meer op mijn PS3 gespeeldquote:
En dat is je probleem. Je moet vaker spelen zodat alle soldeercontactpuntjes weer opnieuw smelten en waarschijnlijk zichzelf daardoor herstellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:55 schreef RoW_0 het volgende:
IK SPEEL FUCKING NOOIT. doe ik 'm een keer aan. gaat het kapot.
Verkoop je ps3 goedkoop aan mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 en een X360, heb al echt een jaar niet meer op mijn PS3 gespeeld
Ja voor 500 euro mag je m.quote:
Ik niet, maar mijn zusje speelt wel per week 3/4 keer een uurtje lang.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef defibrillator het volgende:
[..]
En dat is je probleem. Je moet vaker spelen zodat alle soldeercontactpuntjes weer opnieuw smelten en waarschijnlijk zichzelf daardoor herstellen.
Lijkt me duidelijk, je zusje heeft 'm kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn zusje speelt wel per week 3/4 keer een uurtje lang.
Ik heb zojuist ook de rode lichtjes gekregen op me Xboxquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:55 schreef RoW_0 het volgende:
Waarom gaat mijn xbox altijd fucking kapot als ik vakantie heb?
Godverdomme, tyf eens op met je rooie lichtjes. Ze hebben fucking een half jaar geleden een nieuw moederbord erin gedaan. en nu. fucking ding crashed weer. en het grappige is.
IK SPEEL FUCKING NOOIT. doe ik 'm een keer aan. gaat het kapot.
I blame god.
Klacht: Steve Ballmer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |