failquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:15 schreef manny het volgende:
ik denk dat het ook iets te maken heeft met de hoeveelheid personeel. In een gemiddelde MacDonalds staan toch 8-10 medewerkers (incl keuken) terwijl bij de snackbar op de hoek de eigenaar er zelf in staat. Overigens. zeker met die euroknallers erbij ben ik vaak in de Mc nog minder kwijt dan bij snackbar; daar tik je ook gewoon 3 euro 50 af voor een (vaak slechte) hamburger. Dus zo heel duur is de Mc nou ook weer niet.
gamen dus maar op de console?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:23 schreef Edwinuss het volgende:
Een Mac gebruik je niet om te gamen, een Windows machine ook niet als je het aan mij vraagt.
Dat dus. 1500 voor een 27" iMac met snow leopard vind ik NIET duur. 1500 voor een plastic HP bak met windows vista vind ik WEL duur.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef no1uknow het volgende:
Duur is relatief.
Laat ik het allebei veel te duur vinden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Dat dus. 1500 voor een 27" iMac met snow leopard vind ik NIET duur. 1500 voor een plastic HP bak met windows vista vind ik WEL duur.
Het is de enige UNIX met een consistente GUI en ondersteuning van moderne, commerciėle applicaties naast alle standaard open tools die je in UNIX mag verwachten.quote:
Ik ben er niet van onder de indruk. Ik zal een prima systeem zijn maar ik heb er het geld niet voor over in combinatie met de geboden hardware. De buitenkant maakt voor mij niet zoveel uit, wat er onder de motorkap zit des te meer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:05 schreef nietzman het volgende:
Denken een gefundeerde mening te kunnen vormen na er 'even in VMware mee gespeeld te hebben.'.
Als je in Ubuntu de standaard apps gebruikt is je GUI ook consistent. Deze worden door Canonical uitgezocht en ondersteund. Apple doet hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is de enige UNIX met een consistente GUI en ondersteuning van moderne, commerciėle applicaties naast alle standaard open tools die je in UNIX mag verwachten.
Als je dat niet bijzonder vindt, vraag ik me af wat je dan wel bijzonder vindt.
Ik denk dat je definitie van consistent een beetje anders is dan die van Apple.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:17 schreef Prutzenberg het volgende:
Als je in Ubuntu de standaard apps gebruikt is je GUI ook consistent.
Ja, dus? Werken die programma's er beter door?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik denk dat je definitie van consistent een beetje anders is dan die van Apple.
Erm, de gebruikerservaring is beter, dus: ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:46 schreef Prutzenberg het volgende:
Ja, dus? Werken die programma's er beter door?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:51 schreef Herkauwer het volgende:
Zijn ze wel zo fucking duur? Afgelopen week de goedkoopste imac vergeleken met zelfbouw. We kwamen op 50 euro goedkoper uit dan de imac....
Nee, Apple doet niet hetzelfde. Apple voorziet in frameworks en documentatie die ontwikkelaars helpen bij het maken van user interfaces voor hun apps op dezelfde manier waarop Apple ze zelf maakt. Daardoor hebben niet alleen de applicaties van Apple zelf een consistente interace, maar hebben zo'n beetje *alle* applicaties voor Mac OS X een consistente interface.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:17 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Als je in Ubuntu de standaard apps gebruikt is je GUI ook consistent. Deze worden door Canonical uitgezocht en ondersteund. Apple doet hetzelfde.
Natuurlijk kan dat. Er is zelfs een aparte subsite voor op de website van KDE: mac.kde.org.quote:Ik ben wel benieuwd of je KDE (apps) op je Mac kan zetten.
Ten eerste mis ik nog Windows 7 Ultimate, bouwkosten en daarnaast had ik het over de goedkoopste, die kost 1100 euro.quote:
Nee, dat is een 27 inch, die ook fungeert als TV.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef Herkauwer het volgende:
Ik heb nog eens gekeken, maar wat is een PC duur zeg, als ik dit vergelijk met een iMac van 1800 euro.
24" verkoopt Apple niet meer. Het topmodel is nu 27".quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:17 schreef popolon het volgende:
Een 24" voor 1049,00 euro?
Oh nou goed. Ik vind 't allemaal wel weer erg selectief hoor, mijn lieve here wat een gedoe. Je kunt ook een 24" nemen voor rond de 250,00 natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:20 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, dat is een 27 inch, die ook fungeert als TV.
Nee, het is een 27". En ik moet toegeven, die 27" Imacs zijn best aardig geprijst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |