Jawel, want hij gaat toch een Mac kopen.. zegt ie zelf..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:03 schreef Jarno het volgende:
Let op, nu gaat -ie vast vertellen dat -ie veel van die zaken "toch niet nodig heeft!".
Top, een lompe webcam boven op je slanke laptop hangenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef TwyLight het volgende:
En een webcam heb je al voor 8 euro natuurlijk
http://www.kieskeurig.nl/(...)150_portable/258205/
GAAT TOCH NIET OM DESIGN JONGEEEEEEquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Top, een lompe webcam boven op je slanke laptop hangen![]()
Apple gelooft in online verspreiding van filmmateriaal, en dat fysieke media zo goed als dood zijn.. Maar vervolgens verspreiden ze nog geen HD materiaal (niet voldoende althans) in de iTunes store, dus dat is idd een gemiste kansquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is de kans dat Apple ooit nog bluray adopteert? De nieuwste iTunes had er toch ondersteuning voor gekregen als ik het goed had begrepen.
maar die nieuwe imac updates hebben het dus niet, beetje apart met die grote schermen wel. Daarbij verwacht je het juist.
De standaard 15" MBP niet, volgens Apple zelf:quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:08 schreef Tijn het volgende:
Een 15" MBP heeft trouwens een GeForce 9600M GT. Maar dat terzijde.
Op die pagina staat niks over de videokaart, omdat je dat niet kan configureren. Elke MBP 15" en 17" heeft een 9400M plus een 9600 GT aan boord.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De standaard 15" MBP niet, volgens Apple zelf:
Klik.
Die 27" schermen zorgen wel ervoor dat er een resolutie beyond Blu-Ray (2560x1440 resolutie) op je netvlies geprojecteerd kunnen worden. En het is hun online strategie, Steve blijft Blu-Ray eenmaal a pain in the b*tt vinden..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is de kans dat Apple ooit nog bluray adopteert? De nieuwste iTunes had er toch ondersteuning voor gekregen als ik het goed had begrepen.
maar die nieuwe imac updates hebben het dus niet, beetje apart met die grote schermen wel. Daarbij verwacht je het juist.
Twijfelachtig eigenlijk. Ik denk dat blu-ray het laatste optische medium zal zijn, dus die zouden ze nog wel even moeten meepakken eigenlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Apple gelooft in online verspreiding van filmmateriaal, en dat fysieke media zo goed als dood zijn.. Maar vervolgens verspreiden ze nog geen HD materiaal (niet voldoende althans) in de iTunes store, dus dat is idd een gemiste kans
Vind ik idd wel een gemiste kans..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Twijfelachtig eigenlijk. Ik denk dat blu-ray het laatste optische medium zal zijn, dus die zouden ze nog wel even moeten meepakken eigenlijk.
Instapmodel heeft enkel 9400m aan boord, T.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op die pagina staat niks over de videokaart, omdat je dat niet kan configureren. Elke MBP 15" en 17" heeft een 9400M plus een 9600 GT aan boord.
Op de "hoofdsite" van de Applestore voor MBP staat toch echt:quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:17 schreef Tijn het volgende:
Op die pagina staat niks over de videokaart, omdat je dat niet kan configureren. Elke MBP 15" en 17" heeft een 9400M plus een 9600 GT aan boord.
Past ook niet echt in de strategie van Apple hè, met de iTunes store met films e.d. (ook in HD).quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Twijfelachtig eigenlijk. Ik denk dat blu-ray het laatste optische medium zal zijn, dus die zouden ze nog wel even moeten meepakken eigenlijk.
Troost je, over 2 maanden hebben we ATI Chips in de MBP zitten..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:21 schreef Tijn het volgende:
Oh, jullie hebben gelijk. Ik dacht dat elke 15" zo'n GT heeft, maar dat is alleen bij de duurdere optie
Bron? Link? Glazen bol?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Troost je, over 2 maanden hebben we ATI Chips in de MBP zitten..
Ja en nee, MBP was destijds de eerste met de Nvidia 9400m en 9600GT chip in een mobiele laptop, en dat is al een aardig een tijdje geleden. Maar alle Pro machines hebben geen Shared Video Memory.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus die instap 15" MBP heeft een redelijk verouderde videokaart met gedeeld videogeheugen?
quote:
Alleen voor dataquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Past ook niet echt in de strategie van Apple hè, met de iTunes store met films e.d. (ook in HD).
De Mac Pro had dacht ik wel een mogelijkheid voor bluray (brander ook) dacht ik.
de dvd speler app van apple heeft gewoon bluray functionaliteit dacht ik hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Alleen voor dataEr bestaat nog steeds geen software om bluray films op de Mac af te spelen. Externe bluray drives worden al wel ondersteund om dataschijven mee te branden en lezen, afaik.
Neen, Steve vertikt het gewoon op licentierechten te betalen voor een inferieur licentiemodel (voor het af kunnen spelen van films en muziek en andere interactieve content) en ouderwets multi-media medium.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
de dvd speler app van apple heeft gewoon bluray functionaliteit dacht ik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |