Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:02 schreef Hetiszover het volgende:
Misschien lijkt het klein door de mist die over het veld hangt?
Verrekte mOngolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je FIFA10, alle clubs ter beschikking en ga je met Feyenoord spelen
Duitser.
Nee niks. Waarom zou je überhaupt naar een Nederlandse Competitie kijken als er zoveel mooier en beter voetbal is, ik snap dat echt niet.quote:
Ik ben standaard Ajax en ik win alles.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee niks. Waarom zou je überhaupt naar een Nederlandse Competitie kijken als er zoveel mooier en beter voetbal is, ik snap dat echt niet.
En dan ook nog met een Eredivisie club spelen
Eredivisiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben standaard Ajax en ik win alles.
Won ik van met 8-0.. Lang leven easy! Nee 2-0 ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die op amateur spelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_\
PESquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:15 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ] PES [ afbeelding ]
ZIONISTISCH COMPLOT VRIENDquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:01 schreef x69 het volgende:
heeft feyenoord een klein grasveldje. Alsof je steeds op het gras van de dorps-amateurploeg speelt.
En het is irritant dat je 10x hetzelfde commentaar hoort. "Ts uses a solomarking system" "Keeper trows it out, there's much opurtunity to get the ball" Of weet ik veel wat.
Ik ga pes downloaden
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:10 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mensen die op amateur spelenWereldklasse biaaaaaaatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Zou het?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:03 schreef Teezie het volgende:
Of misschien heeft het veld kanker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |