Boomquote:
Knippen.quote:
Astrofysicaquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Knippen.
Astrologie of Astrofysica?
Kraaiquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Astrofysica
Vlaamse gaai of kraai?
Sneeuwwitjequote:
Geen van beidenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sneeuwwitje
Cultuur- of strandvakantie?
Pindakaas wat voor vakantie vind je dan leuk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen van beidenMaar goed, als ik moet kiezen: Cultuur.
Jam of Pindakaas
Boek lezenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pindakaas wat voor vakantie vind je dan leuk?
Een boek lezen of tv kijken?
Achtertuinquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Boek lezen
van alles wat, ik verveel me nogal snel![]()
Voortuin of achtertuin?
Aquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als het zomer is: Winter, als het winter is: Zomer![]()
A of Z?
Zwart met vlekken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Internet
Rood met spikkeltjes of zwart met vlekken?
Maastrichtquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:44 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Zwart met vlekken.
Groningen of Maastricht?
Bankquote:
Online.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bank
Winkelen in het echt of online?
Lachmacun (turkse pizza) natuurlijk. Maar diepvries is vaak handiger.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Online.
Turkse Pizza of diepvriespizza?
Nova.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lachmacun (turkse pizza) natuurlijk. Maar diepvries is vaak handiger.
Nova of Hart van Nederland?
Nova natuurlijk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lachmacun (turkse pizza) natuurlijk. Maar diepvries is vaak handiger.
Nova of Hart van Nederland?
Netwerkquote:
Vara dan maar.quote:
Hmm, lastig, denk dat ik toch voor netwerk ga. Te laat.quote:
Bril, zit gewoon fijner...quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm, lastig, denk dat ik toch voor netwerk ga. Te laat.
Pechtold
Bril of contactlenzen?
Casual.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bril, zit gewoon fijner...
Casual of netjes gekleed?
Eens met de bril. Casualquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bril, zit gewoon fijner...
Casual of netjes gekleed?
Pantoffelsquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Casual.
Pantoffels of slippers?
Koudquote:
Strippenkaartquote:
Eigen vervoer, probeer het OV zo veel mogelijk te vermijden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Strippenkaart
OV of eigen vervoer?
Was al geweest, maar ik twijfel... Ledjes zijn mooi zuinig, maar gloeilampen geven fijner licht... Dus dan toch maar gloeilamp.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Eigen vervoer, probeer het OV zo veel mogelijk te vermijden.
Ledlamp of gloeilamp?
Dat wordt dus inkopen doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was al geweest, maar ik twijfel... Ledjes zijn mooi zuinig, maar gloeilampen geven fijner licht... Dus dan toch maar gloeilamp.
Vroeg naar bed of uitslapen?
Denk het welquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat wordt dus inkopen doen
UItslapen
Negerzoen of gewoon zoen?
Knuffelbeer, lichamelijk dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk het welMaar de lampen veranderen zo snel qua licht, ik kijk het nog even aan
Negerzoen
Lichamelijk contact of afstandelijk?
Cultuurvakantie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:28 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Knuffelbeer, lichamelijk dus.
Strandvakantie of cultuurvakantie?
Eigenlijk allebei, maar als ik moet kiezen theaters.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:58 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Cultuurvakantie.
Musea of Theaters?
Bos.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk allebei, maar als ik moet kiezen theaters.
Wandelen in het bos of wandelen op het strand?
Jagen, met pijl en boog!quote:
Geweer dan maar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jagen, met pijl en boog!
Geweer of kruisboog?
bewustquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:16 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Geweer dan maar.
Bewust of onbewust?
Bruine ogenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:46 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
blondine
blauwe ogen of bruine ogen?
Autochtoon.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:48 schreef Melochan het volgende:
[..]
Bruine ogen
Allochtoon of autochtoon?
is al geweestquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:54 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Autochtoon.
Links of rechts?
Schoudertas dan maar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:55 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
is al geweest
rechts
handtas of schoudertas?
Empirismequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Schoudertas dan maar.
Empirisme of rationalisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |