Ik vind dat nummer maar niets eigenlijk, veel te weinig koebel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:50 schreef Homdeck het volgende:
Al 3 keer Blue Oyster Cult in dit topicHij kwam in 2007 nieuw binnen op 947, dit jaar in de top 500 zou mooi zijn
Als ik geweten had dat iemand de Jayhawks ging opgeven...quote:
dan....?quote:Op maandag 16 november 2009 21:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat iemand de Jayhawks ging opgeven...
Had ik er ook eentje opgenomen en hadden ze nu al twee stemmen gehad.quote:
Dat is schandelijk. Zal wel te lang zijnquote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Arn0 het volgende:
Dat Echoes er sowieso niet instaat, is ook maar vaag.
Ik hoop echt dat ze in beide nummers niet gaan knippenquote:Op maandag 16 november 2009 21:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is schandelijk. Zal wel te lang zijnShine On You Crazy Diamond kan je nog gemakkelijk in knippen, Echoes is de kortste versie 16 min nog wat
Idd, gewoon de volle 26 min en 23 minquote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze in beide nummers niet gaan knippen
Ik zit met hetzelfde probleemquote:Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef cafca het volgende:
Bluezz is overduidelijk bij de A begonnen en bij de E erachter gekomen dat er te weinig nummers in een top 15 passen
Ja zoiets en dan ga ik in mijn eigen herinnering en muziekkeuze graven en dan denk ik, het is niet te doenquote:Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef cafca het volgende:
Bluezz is overduidelijk bij de A begonnen en bij de E erachter gekomen dat er te weinig nummers in een top 15 passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |