Ik zie toch echt 4 nummers. Tegenover 8 van de Sugababes, dat dan weer welquote:Op maandag 16 november 2009 08:26 schreef borisz het volgende:
Je kan ook niet op Guns n Roses stemmen.
Wat qua 'geproduceerde' pop dan wel weer tot de top behoort (althans: de Sugababes t/m circa 2005, nu is het niks meer). Mits je een beetje voor dat genre open staat.quote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 4 nummers. Tegenover 8 van de Sugababes, dat dan weer wel
Het zou niet terecht zijn, maar het is wel verdiend dat MJ eens hoger komt te staan in deze lijst!!! Hij was nergens te bekennen...Billie Jean hoort minstens al in de top 100, als het niet al in de top 50 hoort....MJ is echt zwaar ondergewaardeerd in de lijst, en dat zeg ik al sinds het begin!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan word ik zeker buitengesloten vanwege een net iets andere smaak.
[..]
Het enige voordeel is dat er dit jaar iets anders op nummer 1 staat.
NEEEEEEEEEEEEEEE!!! Als het dan maar in de plaats van Clocks komtquote:Op maandag 16 november 2009 08:39 schreef female81 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Viva la vida dit jaar bij de bovenste vijf staat. Afijn, we zien over een aantal weken wel of dat inderdaad zo is.
I likequote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef blackEyEz321 het volgende:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 America - A horse with no name
2 America - Ventura highway
3 Beatles - Yesterday
4 Blue Nile - Tinseltown in the rain
5 Bløf - Liefs uit Londen
6 Buoys - Give up your guns
7 Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy blue eyes
8 Dire Straits - Telegraph road
9 Don McLean - Vincent
10 Eagles - The last resort
11 Hollies - He ain't heavy, he's my brother
12 Mark & Clark Band - Worn down piano
13 Pink Floyd - Comfortably numb
14 Pink Floyd - Wish you were here
15 Radiohead - Street spirit
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Kyteman - Sorry
2 Radiohead - Pyramid Song
3 Crosby, Stills & Nash - The Lee Shore
4 Pink Floyd - Welcome To The Machine
5 Pearl Jam - Black
Net even geluisterd, en ik vond het de moeite waard. Had toch nog een vrije keus open, dus in plaats van zelf kansloze acties te starten heb ik die van jou maar gesteundquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is inderdaad niet te hopen dat Michael Jackson ineens rare sprongen gaat maken in de lijst. Ik blijf ook dit jaar bezig om Gorki met Mia in de top 2000 te krijgen. Als Will Tura er in kan komen, mag dit Belgisch meesterwerk er toch zeker niet in ontbreken
Je gaat me toch niet vertellen dat Bigmouth Strikes Again er weer niet in staat! Wat een schande!quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
1 BAP - Kristallnach
)(..)
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Gorki - Mia
2 Smiths - Bigmouth strikes again
3 dEUS - Roses
4 Ben Folds - The ascent of Stan
5 Fleet Foxes - Mykonos
Er staat sowieso weer geen één nummer van The Smiths inquote:Op maandag 16 november 2009 15:00 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat Bigmouth Strikes Again er weer niet in staat! Wat een schande!
Ik vind sowieso dat alle top-40 hits uit de jaren 70 en 80 verkiesbaar moeten zijn.
Maar wel Jeroen van der Boom, de Spice Girls, Britney Spears, Enrique Iglesias, James Blunt en Jennifer Lopez om eens wat voorbeelden te noemenquote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er staat sowieso weer geen één nummer van The Smiths in
Mia, jij kan niet meer stukquote:[b]Op maandag 16 november 2009 14:38
En de keuzes worden dan, met toch nog een paar vrij kansloze pogingen van mezelf:
1 Johnny Cash - I Walk the Line
2 Gordon Lightfoot - Wreck of the Edmund Fitzgerald
3 Nick Cave & the Bad Seeds - The Curse of Milhaven
4 Gorki - Mia
5 Triffids - Wide Open Road
Nog meer Frans Bauer, Guus Meeuwis, Jan Smit, Nick en Simon dan 2 jaar terug. Ja de keuzelijst is uitgebreid, inderdaad radio 2, maar met alleen maar pulp van de afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Maar wel Jeroen van der Boom, de Spice Girls, Britney Spears, Enrique Iglesias, James Blunt en Jennifer Lopez om eens wat voorbeelden te noemen
Ach, het is inmiddels natuurlijk algemeen bekend dat de lijst op grote schaal gemanipuleerd wordt door Radio 2, maar ze zouden in ieder geval de schijn van objectiviteit kunnen proberen te betrachten, maar zelfs dat is te veel gevraagd...quote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog meer Frans Bauer, Guus Meeuwis, Jan Smit, Nick en Simon dan 2 jaar terug. Ja de keuzelijst is uitgebreid, inderdaad radio 2, maar met alleen maar pulp van de afgelopen 2 jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |