Inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef TC03 het volgende:
Als ik honger heb eet ik, ongeacht of ik nou ga slapen. Wat kan er gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dan eten, maar niet slapenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef Multivitamine het volgende:
Het is avond en ik heb weer HONGER... WAAAAAAAAAAAh.
Ik ga alleen niet eten, want dat is niet goed voor het slapen gaan![]()
Klacht: HONGER
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:19 schreef Multivitamine het volgende:
Ja eigenlijk wel he, trek in haring, maar daar heb ik er ook al 4 van op vandaag
Dat je heul dik wordtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef TC03 het volgende:
Als ik honger heb eet ik, ongeacht of ik nou ga slapen. Wat kan er gebeuren?
En ik eet nu boerenkool terwijl ik wacht op mijn pizzaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
InderdaadIk heb er net ook een pizza ingedouwd
Jij hebt nooit behoefte aan eten?quote:
dat is gewoon lekkere trekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij hebt nooit behoefte aan eten?
hon·ger de; m 1 behoefte aan voedsel 2 hevige begeerte: (Belg) op zijn ~ blijven (zitten) niet (meteen) krijgen wat je hebben wilt
Maar dit is geen afrika, dit is nederland. Als je iedere klacht de vergelijking met afrika trekt dan kan niemand meer klagenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Omg krijgen we dat weer.. "honger kennen we hier niet. In Afrika kennen ze pas honger.."
Pleur snel een eind op. als de buik rommelt en de maag knort dan is het honger!
Nee dat doe je niet. Jij wilt eten om dik te worden en TS eet niet omdat hij bang is om dik te worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:41 schreef Raznet het volgende:
Ik begrijp je volkomen
Inderdaad. Ik doe dat al jaren, een uurtje voor het slapen nog een paar tosti's, frikandel of gewoon een pizza. En ik slaap prima elke nacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Niet eten voor het slapengaan?
Als ik honger heb eet ik gewoon. Geen slaapproblemen ofzo..
Knor knor. Ik heb nu ook honger.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik doe dat al jaren, een uurtje voor het slapen nog een paar tosti's, frikandel of gewoon een pizza. En ik slaap prima elke nacht.
Kan zat. Een zak pepernoten ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik doe dat al jaren, een uurtje voor het slapen nog een paar tosti's, frikandel of gewoon een pizza. En ik slaap prima elke nacht.
Jij weer, met je lelijke eiwitshakes. Gepwnd worden door je exquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:41 schreef Raznet het volgende:
Ik snap het, ik heb vanavond mijn geliefde 2 liter eiwitten shake gemist. Ik ga dood hier, ik moet het doen met bananen en appels hier. Ik begrijp je volkomenen ik heb niks wat echt vult in huis liggen
met veel eiwitten en koolhydraten
En toch is het zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan moraalridder
Dat bordjequote:
all die arme aidskindjes in afrika hebben honger jooohquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil dan?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |