Als ze lachen, hebben ze de film gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe zou je dat moeten testen dan?
Dus ik moet iedereen vragen die ik ken: please sir, Can i have some more?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als ze lachen, hebben ze de film gezien_
Twee afspraken met wat tijd ertussen. 't Was meer van "als iemand zin heeft in lunch of zo... laat effe weten"quote:
ok, dat laatste snapte ik nog welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee afspraken met wat tijd ertussen. 't Was meer van "als iemand zin heeft in lunch of zo... laat effe weten"
Dan moet je eerst de film kijken en het beeld in je hoofd krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus ik moet iedereen vragen die ik ken: please sir, Can i have some more?
Oh nee, ik ben niet depressief, whore hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:59 schreef Peter het volgende:
Hoeveel depri-lui uit Tilburg posten hier eigenlijk?
Zit er iets in het water daar?
Peter heeft gewoon last van het: "ik wil ook eens in een blauwe maan iets zeggen dat mensen aan het praten zet!"-syndroom.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter, je bent best een soort relnicht. Best wel erg. Zit er iets in je water?
Wat een anglicismequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Peter heeft gewoon last van het: "ik wil ook eens in een blauwe maan iets zeggen dat mensen aan het praten zet!"-syndroom.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben niet depressief, whore hoor.
Tinaquote:Ik luister alleen naar Tina Turner en kijk naar haar prachtige jaren tachtig kapsel
Ik werd hier opgehitstquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter, je bent best een soort relnicht. Best wel erg. Zit er iets in je water?
Weet Des daarvanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik werd hier opgehitst
En men hapt hier altijd lekker
Iets anders dan kusjekroel, depriland of 'de avonturen van het ijskonijn', ja dat is soms wel op zijn plaats hier, voor de afwisselingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Peter heeft gewoon last van het: "ik wil ook eens in een blauwe maan iets zeggen dat mensen aan het praten zet!"-syndroom.
Een wannabe attentionwhore... wat aandoenlijk... zo verschrikkelijk "snoezig"...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:23 schreef Peter het volgende:
Iets anders dan kusjekroel, depriland of 'de avonturen van het ijskonijn', ja dat is soms wel op zijn plaats hier, voor de afwisseling
ik ben de enige hier die snoezig is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Een wannabe attentionwhore... wat aandoenlijk... zo verschrikkelijk "snoezig"...
barf!
Ik heb Annie nog nooit helemaal gezien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:39 schreef Keukenkast het volgende:
ik ben de enige hier die snoezig is.
Ik ben snoeziger dan bloody Annie en haar hele fucking weeshuis bij elkander!
Maar je snapt dat een zekere vorm van snoezigheid inherent is aan de naam Anniequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:40 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik heb Annie nog nooit helemaal gezien.
dat mag ieder zn eigen meningquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:43 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik 'm erg lelijk vinden?
http://www.gay.nl/MnrN
Dankjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat mag ieder zn eigen mening
Er was echt niks schattigs aan mijn omaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar je snapt dat een zekere vorm van snoezigheid inherent is aan de naam Annie
Had ze blauwige aders op haar oude handen en altijd lauwe sinas zonder prik in huis? En gaf ze je dan sinaasappels?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er was echt niks schattigs aan mijn oma
Nou ja, lelijk. Hij trekt vooral een raar mondje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:43 schreef Vlarp het volgende:
Dat is tegenwoordig helemaal hip volgens mij, want zowel hetero als homo jongens doen hetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, lelijk. Hij trekt vooral een raar mondje.
Geen idee. We kwamen er niet zo vaak, weet er weinig meer van. Ze was klein en dik en ze ging dood toen ik 11 was of zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Had ze blauwige aders op haar oude handen en altijd lauwe sinas zonder prik in huis? En gaf ze je dan sinaasappels?
Dat klinkt niet erg Hollands...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma is wel schattig, maar heet geen Annie. Ze heet Ciska.
Oma's, een apart ras. Mijn zenuwen zijn torenhoog. Vreselijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. We kwamen er niet zo vaak, weet er weinig meer van. Ze was klein en dik en ze ging dood toen ik 11 was of zo.
Dat is ze toch wel, komt uit Den Boschquote:
Ik vind het meer een naam voor het oosten van Europaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ze toch wel, komt uit Den Bosch. De oma van mijn andere kant kwam uit Indonesië.
Adem in, adem uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oma's, een apart ras. Mijn zenuwen zijn torenhoog. Vreselijk.
Dat kan, maar dat is ze nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het meer een naam voor het oosten van Europa
Nja dat mag absoluut!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:43 schreef Vlarp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |