Als ze lachen, hebben ze de film gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe zou je dat moeten testen dan?
Dus ik moet iedereen vragen die ik ken: please sir, Can i have some more?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als ze lachen, hebben ze de film gezien_
Twee afspraken met wat tijd ertussen. 't Was meer van "als iemand zin heeft in lunch of zo... laat effe weten"quote:
ok, dat laatste snapte ik nog welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee afspraken met wat tijd ertussen. 't Was meer van "als iemand zin heeft in lunch of zo... laat effe weten"
Dan moet je eerst de film kijken en het beeld in je hoofd krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus ik moet iedereen vragen die ik ken: please sir, Can i have some more?
Oh nee, ik ben niet depressief, whore hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:59 schreef Peter het volgende:
Hoeveel depri-lui uit Tilburg posten hier eigenlijk?
Zit er iets in het water daar?
Peter heeft gewoon last van het: "ik wil ook eens in een blauwe maan iets zeggen dat mensen aan het praten zet!"-syndroom.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter, je bent best een soort relnicht. Best wel erg. Zit er iets in je water?
Wat een anglicismequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Peter heeft gewoon last van het: "ik wil ook eens in een blauwe maan iets zeggen dat mensen aan het praten zet!"-syndroom.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben niet depressief, whore hoor.
Tinaquote:Ik luister alleen naar Tina Turner en kijk naar haar prachtige jaren tachtig kapsel
Ik werd hier opgehitstquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter, je bent best een soort relnicht. Best wel erg. Zit er iets in je water?
Weet Des daarvanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik werd hier opgehitst
En men hapt hier altijd lekker
Iets anders dan kusjekroel, depriland of 'de avonturen van het ijskonijn', ja dat is soms wel op zijn plaats hier, voor de afwisselingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Peter heeft gewoon last van het: "ik wil ook eens in een blauwe maan iets zeggen dat mensen aan het praten zet!"-syndroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |