Vanmorgen ging alles goed, alles verliep op rolletjes en ik kwam op tijd op werk. Tijdens de pauze zit ik altijd bij mensen die niet een dergelijke functie als ik hebben, want ik vind het niet zo leuk om in pauze nog over computers te praten, daar kom ik wel weer mee in aanmerking als de pauze afgelopen is.
Dus onder het genot van een lekkere boterham en een kopje koffie een gesprek over koetjes en kalfjes, kondigt opeens een collega aan dat het uit is met zijn vriendin, ze bleken een relatie van 6 jaar gehad te hebben als ik me goed kan herinneren". Zijn vriendin had gevoelens gekregen voor een andere. Om hem een beetje te troosten zei ik: "Geen reden om verdrietig te zijn toch?, er zwemmen genoeg vissen in het water". Hierop antwoordde hij dat ik mijn k***er bek moest houden, ik maar een k***er nerd ben en mij niet kon inleven in zijn situatie
Ik snap dat iemand van streek is als je zoiets overkomt, probeer ik hem te troosten en krijg ik zo'n kut reactie naar mij toe geworpen. Morgen kan ik maar beter bij wat andere mensen gaan zitten denk ik.
Klacht: Ik probeer collega te troosten maar zonder succes