abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88573329
Serpente, jezus vrouwke. :{
Mijn vader heeft zo'n vader gehad en die is tot op het bot getekend door zo'n jeugd. Wat een hoop ellende, angst en verdriet.

Je bent zo'n fijnerd!
pi_88573532
Jeetje Ssserpente, ik ben helemaal stil en ontdaan. Wat een verhaal, wat een heftige tijd. Respect hoe je erover praat.

Het stuk over de hersenbloeding is heel herkenbaar, wat is dat een verschrikkelijk iets (mijn vader heeft vorig jaar een hersenbloeding gehad).

Het enigste wat ik nu even kan uitkramen is :*
Ik heb je nooit in het echt ontmoet, maar ik vind je een mooi, oprecht persoon en moeder.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 10 november 2010 @ 21:53:05 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88573685
ik heb ook weinig woorden na je verhaal, ssperpente. ongelooflijk, wat heftig... ;( je bent een sterke, hoe je hier doorheen bent gekomen. :*

becky, ook een indrukwekkend verhaal. voor een 22-jarige heb je al heel wat bereikt! :+
in de haak.
pi_88573717
Jezus Sserpente :{

Wat enorm knap dat je er zo over kunt schrijven, maar wat verdrietig ook dat je jezelf verwijten blijft maken..

En wat lees je sterk zeg..

Sjonge, verder ben ik er gewoon stil van.

:*
pi_88573891
Och meiske toch. Wat een verleden draag je met je mee. :'(
Ik ben er helemaal stil van. En krachtig mens ben je. En wat fijn Nils naast je te hebben. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88574003
Nou Ssserpente, kuttekop, je hebt me aan het janken gekregen :*
Sterke vrouw!!
En ik snap je angst om trekken van je vader in jezelf te ontdekken, maar echt, zo ben jij niet!

pi_88574204
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Sorbootje het volgende:
En ik snap je angst om trekken van je vader in jezelf te ontdekken, maar echt, zo ben jij niet!
Oja, daar wil ik me van harte bij aansluiten. Het feit alleen al dat je je daar bewust van bent zegt al genoeg.
Mijn vriend heeft ook zo'n angst dat hij op zijn vader zal lijken, als vader. Maar daar geloof ik gewoon niet in.

Hopelijk kun je even lekker uitwaaien buiten. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 10 november 2010 @ 22:06:54 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88574505
Allemachtig Ssserpente, wat een verhaal!
Knap hoe je er uit gekomen bent. :Y Er zijn mensen die om heel wat minder verknipt raken zeg maar...
pi_88574665
Serpente, mijn vader is echt zo ongelooflijk het tegenovergestelde van zijn vader. Inderdaad, alleen het bewustzijn al maakt dat jij toaal anders bent. Het enige dat ik soms moeilijk vond is dat hij zich wat kan afsluiten, in zichzelf keren als hij het moeilijk heeft. Maar hij is echt een supervader :Y .

En jij bent een supermoeder voor die lieve kleine Lente van je O+ .
pi_88575501
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Allemachtig Ssserpente, wat een verhaal!
Knap hoe je er uit gekomen bent. :Y Er zijn mensen die om heel wat minder verknipt raken zeg maar...
Dat. Jemig.

En herkenbaar, die herseninfarcten. Mijn vader was begin 30 toen hij 2 of 3 infarcten kreeg en bij hem hetzelfde verhaal. Afasie en geheugenverlies. Hij zou wellicht nooit meer kunnen praten maar iemand die hem nu leert kennen merkt weinig aan hem goddank. Wat ben ik daar dankbaar voor.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88575615
pfff ssserpente heftig verhaal
maar jij klinkt echt als een sterke vrouw! :*
  woensdag 10 november 2010 @ 22:27:39 #262
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_88575694
Sjonge wat een heftige en mooie verhalen! Meestal ga ik er toch vanuit dat mensen, net als ik, een gelukkige/ onbezorgde jeugd hebben gehad... helaas is dat lang niet altijd het geval.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_88576071
Ssserpente, pfff, ik moet er van huilen *knuffel*
Dat je bang bent op je vader te lijken snap ik maar al te goed, maar zo ben jij echt niet :*

Hopelijk heb je het net buiten van je af kunnen zetten en blijft het niet malen :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88578663
Jemig Serpente wat heftig :{

En verder wat Twinkly zegt :Y

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 november 2010 @ 02:26:37 #265
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88582513
Ssserpente, wat een verhaal! Wat herkenbare dingen voor mij (Hoekse Waard ;) ), maar ook hersenbloedingen bij moeders etc.. Veel bewondering!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88583569
Ssserpente, heb veel aan je verhaal gedacht afgelopen nacht. En aan hoe dit topic er keer op keer weer aan herinnert dat -hoe vrolijk en ongecompliceerd iemand ook overkomt- iedereen een eigen verhaal heeft.

Ik ben een Drentse en ik moet als ik hier lees steeds aan dit liedje denken
pi_88583594
Wauw Serpente... :*
'k zat me net vreselijk op te naaien over een issuetje met een collega hier op 't werk... maar na een koffiepauze met zo'n verhaal ben ik weer even helemaal met beide benen op de grond gezet. Knap hoe je nu in het leven staat na zo'n begin...
pi_88583639
Mooi om het complete verhaal zo te lezen, Ssserpente. Flarden ervan had ik al opgepikt uit je postings, namelijk de relatie met je vader en je gevoelens daarbij tijdens je zwangerschap en kraamtijd, en bijvoorbeeld ook de pleegkinderen bij jullie thuis. Grappig dat je die in je verhaal zo vanzelfsprekend laat figureren; voor mij klinkt de situatie heel uitzonderlijk. Een vraag die bij me blijft hangen is hoe je daar achteraf tegenaan kijkt, dat je ouders zoveel pleegkinderen hadden (terwijl hun relatie niet bepaald stabiel was).

Dat je moeder een hersenbloeding heeft gehad wist ik niet. Ik zie haar op foto's wel eens voorbij komen en het valt me op dat jullie uiterlijk zoveel op elkaar lijken. Ze komt op de foto's over als een mooie, sprankelende en jeugdige oma. Nu ik weet dat ze een hersenbloeding heeft gehad en de prognoses waren dat ze nooit meer zichzelf zou worden vind ik haar uitstraling op foto's nog bijzonderder.

Ik denk dat jij en Nils Lente de elementen uit je jeugd mee zullen geven die je zelf zo gewaardeerd hebt, de beestjes, het buiten rondscharrelen. Maak je maar niet al te zeer zorgen om de rest, want je hebt nu al een mate van reflectie en distantiëring bereikt waardoor jij niet dezelfde fouten zult maken als je ouders. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 11 november 2010 @ 08:57:16 #269
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88583747
jeetje sssperpente, phoe, wat een verhaal, ik vind je zo'n vrolijke vrouw en had nooit bedacht dat er zo'n heftige geschiedenis achter zou zitten. En wat Claudia zegt, ik vind je moeder, net als jijzelf, een mooie vrouw en zou nooit hebben bedacht dat zij, naast dat moeilijke verleden, zo'n medisch verleden zou hebben.

Mijn vraag was, gister bedacht en pas daarnet in de trein je stuk gelezen, in hoeverre Fok van waarde is in jou leven. Wat je hebt aan Fok en OUD sinds dat je moeder bent en wat je doet met gevraagde en ongevraagde adviezen die hier gegeven worden. Maar ik weet dus niet of die vraag nog relevant is.
pi_88583873
Ik meot Becky's verhaal nog lezen, dat doe ik straks.

Sserpente, wat een jeugd, zo verdrietig. Ik had dit achter jou, de manier waarop je je profileert, niet gezocht. Ik bedoel: je komt over als zo'n sterkte, positieve vrouw, daarvan denk je niet dat ze zo'n moeilijke start heeft gehad. Stom eigenlijk, misschien dat je juist daardoor bent wie je bent.

Wat betreft Lente: volgens mij ben je een geweldige moeder, liefdevol, zorgzaam en nuchter. Natuurlijk zul je fouten maken, net als iedere ouder, maar ik ben ervan overtuigd dat je voor Lente en Nils een geweldige mama en vrouw bent en zult zijn en dat ze het niet beter hadden kunnen treffen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 11 november 2010 @ 09:19:51 #271
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88584102
Becky, wat een mooi en positief verhaal heb je daar neergezet. Ook een verhaal met hele zware momenten, ik vind het heel heftig om te lezen dat jij zo'n pijn hebt gehad en dat jij hard genoeg was voor jezelf om dit in je eentje door te moeten maken. Meisje, je hebt zo enórm hard gewerkt om te komen waar je nu bent, kudos voor jou! _O_ :*

Ssserpente, ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Wat een boel verdriet heb jij gekend, wat heb jij veel moeten doorstaan om het geluk te vinden.. Ik vind het knap dat je zo superpositief en blij bent altijd, zoals iemand al zei hier: er zijn mensen bij wie minder al heel anders uit heeft gepakt. Dikke :* !

Ow, en Becky, ik persoonlijk vind dat juist en erg interessante vraag hoor :)
3!
pi_88584334
Becky, ik zie nu dat ik nog niet eens op jou heb gereageerd! Foei!

Ik vond het een fijn verhaal om te lezen. Klinkt alsof ik heel gezellig eens een glas wijn met je zou kunnen drinken (of twee...of drie ;) )
pi_88584988
Bijzonder om te lezen, zoveel mensen, zoveel verhalen.

Fake it till you make it...
pi_88587357
Becky, eindelijk tijd gehad om ook jouw verhaal helemaal te lezen. Ik vind het een fijn verhaal. Het klinkt alsof je een fijne jeugd hebt gehad en dat is iets dat mij iig wel aanspreekt. Ik hoop dat later, ooit, Senna zo ook praat over ons en haar jeugd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88588014
Becky, wat heerlijk om zo'n fijn verhaal te lezen :Y Ik heb hetzelfde als Miss, als Leia het later over haar jeugd heeft, hoop ik dat ze er net zo aan terug kan denken, als hoe jouw jeugd naar voren komt in je verhaal! O+

Ssserpente... meid, ik heb behoefte om je een hele dikke knuffel te geven! Ik heb de rillingen over mijn lijf staan ik heb een heleboel uit mijn verhaal gelaten, maar ik herken net iets téveel uit jouw verhaal ;( Heel erg veel respect voor jou! Het is echt heel erg niet makkelijk om alles op de rit te krijgen/houden als je van zoiets komt. Maar dat heb je maar wel mooi geflikt! Met je mooie meisje en je fijne vent! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')