wilden hebben ja, een moordaanslag zeg ik je. Ik zal even het hele verhaal visualiseren van wat er allemaal gebeurt is.
Phptje ging naar de tandarts(dit impliceert dus dat ik buiten kom en niet een autist ben) voor z'n jaarlijkse APK keuring, zogezegd zo gedaan. Phptje kwam aan bij de tandarts en dan is het altijd heel gebruikelijk dat die vent aan je vraagt als je ook ergens last van hebt dat deed hij dus ook

toen zei ik dat mijn verstandskiezen erdoor komen. Afspraak gemaakt voor foto's, en ja hoor alle 4 moesten eruit. Ik mocht me 22-10-09 melden in het Sophia te Zwolle. 9 uur in de morgen mocht ik op de stoel, nou ja stoel het was meer een hondenmand. 7 onbehaaglijke spuiten gekregen voor rechtsonder en rechtsboven, toen begon de oorlog in me bek, wrikken trekken stofzuig slang erin. Komt er op neer dat ik nu van die Chinchan wangen heb. Enfin kan nu geen chips kauwen nootjes eten niks niks niks niks. En dat allemaal door zo'n perverse Universitair geschoolde erudiete elitaire pretentieuze aap

!!!!!!!!!!!!!!!! HRRRRR
Ik hoop dat die desbetreffende FOKKER toevallig online is en dit leest!!!!!!!! Ja ik bedoel iedereen die op de Universiteit heeft gezeten post wel op FOK! toch.
Even ter verduidelijking welke plaatjes in het dagboek van
phpmystyle staan.
![]()
Dat deed de dokter bij mij.
![]()
Daar trok die vent hem mee.
![]()
Mes na de operatie.
![]()
Foto van dat notoire ziekenhuis!
Klachten
Niet kunnen kauwen.
Zeer gehemelte.
Tinteling.
Etc..
[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 22-10-2009 20:00:08 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin