Het zal vast al vaker tegen je gezegt zijn, maar in het buitenland is NL voetbal zelfs als je wilt betalen, vrijwel niet te volgen...quote:Op zondag 1 november 2009 12:53 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
En je kunt ook geen voetbal live via internet kijken![]()
O nee, dan moet je betalen
Het is niet stoer van mij, maar gierig van jou.
Ajax:quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:58 schreef hiburg het volgende:
Iemand een idee waar ik een samenvatting kan zien van Dyn. Zagreb - Ajax en Kopenhagen - PSV ? Op RTL Voetbal staan wel samenvattingen maar die beginnen bij Heerenveen en alles wat daarna komt. Op www.ajax.nl en www.psv.tv kan ik niets vinden, ook op youtube niet.
Er is helemaal niets offline.quote:Op zondag 8 november 2009 13:20 schreef Mercan het volgende:
NVS offline,
wil feyenoord kijken, en nu?
Niet zo vreemd als het ook pas over een half uur startquote:Op zondag 8 november 2009 13:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Die melding krijg ik wel op elk kanaal. Maar zal het zo nog eens proberen.
Ik wilde NAC - Willem II ook kijken, maar ook daar is het kanaal offline. Bij mij i.i.g.quote:Op zondag 8 november 2009 14:00 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als het ook pas over een half uur start
tot nu toe nog nietquote:
Bedankt voor de linksquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef Escape het volgende:
Vanwege belangrijk bericht mbt livestreams! gelieve niet langer te linken naar:
[ code verwijderd ]
of enig andere site met welke stream voor welke wedstrijd dan ook.
P2P software
Sopcast download mirror mirror
TV Ants download
TVU player download
Vraag niet direct om streams - lees eerst het topic door. Door te klikken op het huisje bij de posts van StreamZonderNaam kom je altijd al een heel eind.
Alle directe linkjes naar welke wedstrijd dan ook worden verwijderd. Wel mag je zeggen Bal 4 vs Doel 7 is op kanaal 12345 van Sopcast.
Directe links alleen via PM..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |