Waarom kom je hier elke maandag posten waar/wat/wanneer/hoe/ je hebt gekekenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag bij kameraad Twente gekeken via EL op een tv, keer wat anders dan via stream
404 Errorquote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef streamzondernaam het volgende:
http://eredivisie.funil.nl/AH_februari/
kan je codes aanvragen
andere link werkt ff niet
http://www.iwatch.be/node/8511/?autoStartquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef soepp het volgende:
vorige keer via een belgische stream gekeken die super scherp was! Heeft iemand toevallig die link nog ?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
http://www.iwatch.be/node/8511/?autoStart
Nu moet je wel eerst even inloggen.
En hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef MLuciusU het volgende:
Ik kijk gewoon altijd via SopCast. Heeft me nog nooit in de steek gelaten
Zit ik te tieren en te vloeken met een kut stream waar niets op is te zien.. Bedankt voor de tip!quote:
hij is nog niet begonnen hé, begint pas over 18 minutenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:11 schreef Akwableet het volgende:
Even een wellicht domme vraag stellen. Ik kom Ajax - PSV nergens tegen op die links, en aan het commentaar hierboven merk ik dat hij wellicht niet te zien is via stream? En als ik het mis heb, heeft er dan iemand een kanaal #?
mooi goal inderdaad. dit word misschien de eerste winst van heracles tegen feyenoord ooitquote:
Ik herinnerde me altijd dat je die links een half uur van tevoren kon aanklikken ongeveer. Maar ik zal even afwachtenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
hij is nog niet begonnen hé, begint pas over 18 minuten
tenminste, bij sopcast enzo zie je hem volgens mij pas als ie echt begint. deze link niet gecheckt.
en Everton is nu clubtopscoorder aller tijdenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
mooi goal inderdaad. dit word misschien de eerste winst van heracles tegen feyenoord ooit
mooi schot van vlaar nu ook!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en Everton is nu clubtopscoorder aller tijden
wat een bal zegquote:Op zondag 14 maart 2010 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
mooi schot van vlaar nu ook!
blij dat die gast in de selectie voor NL zitquote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een bal zeg![]()
jammer voor Heracles, toch geen eerste winst ooit in Rotterdam. maar een punt is en blijft een goed resultaat
Dankdankdankquote:Op zondag 14 maart 2010 16:24 schreef Sombreros het volgende:
[..]
sop://broker.sopcast.com:3912/74174
overigens:quote:Op zondag 14 maart 2010 16:24 schreef Sombreros het volgende:
[..]
sop://broker.sopcast.com:3912/74174
Er zit zowel een Ajax fan (Jack Wouterse) als PSV fan (Frank Lammers)quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Dankdankdank
Ik had alleen nog maar eentje met fancommentaar gevonden. Daar ik niet bepaald een ajaxfan ben was dat waarschijnlijk een beetje irritant geworden
HD stream heb ik nog nooit gezien, betere kwaliteit dan dit vind je niet denk ik. Misschien een betaalde stream van Eredivisie Live zelf.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef andre347 het volgende:
NVS 1 voor Ajax PSV. Is dat de stream met de hoogste kwaliteit? Of is er nog een HD stream?
mooi werkquote:Op zondag 11 april 2010 11:27 schreef streamzondernaam het volgende:
sinds dit weekend worden er weer links geplaatst op het welbekende huisje
rojadirecta even googlen en daar kan je dan je wedstrijd opzoeken en dan is hij te vinden!quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:18 schreef Sloomstroom het volgende:
[..]
rojadirecta even googlen en daar kan je dan je wedstrijd opzoeken en dan is hij te vinden!
Woooooo NVS is er meteen weer vanaf het begin bij, heldenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef streamzondernaam het volgende:
De oefenwedstrijden komen er weer aan
nvstreams zendt morgen fc emmen - fc twente uit
kanaal NVS5
komende week ook psv en feyenoord
www.nvstreams.com
ben benieuwd naar je stream dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb sinds kort een dreambox dus voor mij gratis eredivisielive kijken, en dat ding kan ook nog eens een stream opzetten ook
Ik heb zelf geen idee hoe je een dreambox met een sopcast server kan laten uitzenden, maar ik zal eens aan de slag gaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
ben benieuwd naar je stream dan.
we zoeken nog mensen die streams willen verzorgen via sopcast dus.....
Lukte mij gister niet om te streamen. Je moet toch gewoon klikken op die link van Steamzondernaam? Sopcast zei "couldnt connect" of "channel offline"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
FC Emmen - FC Twente is ook op EL te zien
ik heb daar helaas verder geen verstand van ivm dreamboxquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen idee hoe je een dreambox met een sopcast server kan laten uitzenden, maar ik zal eens aan de slag gaan
Okay cool, probeer volgende keer weer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef streamzondernaam het volgende:
gister net voor 8 uur was er storing
en was het beeld 100% en zwart
later was de wedstrijd gewoon te volgen.
Oke, ik zal er eens in duiken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
ik heb daar helaas verder geen verstand van ivm dreambox
sopcast vraagt om een mms url of media bestand.
ik weet niet hoe dat precies in zn werk gaat ...
vooralsnog wel..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
tof dat jullie dit seizoen ook weer van de partij zijn
alleen er op klikken is voldoende?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:30 schreef streamzondernaam het volgende:
steeds meer kosten om alles draaiende te houden.
en we zijn hobbymatig bezig maar als je alles optelt om iemand gratis van beelden te voorzien dan tikt dat nog aardig aan.
darom als je op onze site kijkt de advertenties ff rammen..
ja paar keer per dag is genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen er op klikken is voldoende?
vergeten az te vermelden...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:48 schreef streamzondernaam het volgende:
om alvast in de stemming te komen..
het programma van deze week :
Vrijdag 6-8 (6 augustus 2010)
20:45 Roda JC - FC Twente Live 1 TVU 1-NVS 5
Zaterdag 7-8 (7 augustus 2010)
18:40 NEC - VVV-Venlo Live 1 TVU 1 - NVS 6
19:40 De Graafschap - Excelsior Live 2 NVS 5
19:40 Heracles Almelo - Willem II Live 3
20:40 sc Heerenveen - PSV Live 1 TVU 1- NVS 6
Zondag 8-8 (8 augustus 2010)
14:25 FC Groningen - Ajax Live 1 NVS 5
14:25 Feyenoord - FC Utrecht Live 2 TVU 1 & NVS2
14:25 Vitesse - ADO Den Haag Live 3 NVS 6
16:25 NAC -AZ Live 1 NVS 5
We zoeken nog linkpartners voor onze site!
intresse doe een PM.
er zijn mogelijkheden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als ik nou eens flink ga zitten klikken, ga je dan studio sport op zondagavond ook streamen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
er zijn mogelijkheden.
beloof nog niets
dat ligt aan mijn zondag indeling..
kom hier nog op terug
Bij mij doet niets hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
NVS 5 werkt hier zonder geluid. TVU1 lijkt het idd niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |