Wat is het nummer van nvs 3?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef RijstNatie het volgende:
Bij mij werkt alleen NVS 1
ohnee nvs 3 doet het ook![]()
hup psv![]()
Nogal ja, al die NVS streams zijn de afgelopen week gewoon offline bij mij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Kwaliteit van NVS is wel achteruitgegaan zeg
Wees blij dat er iemand is die de moeite neemt om ze aan te bieden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Kwaliteit van NVS is wel achteruitgegaan zeg
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wees blij dat er iemand is die de moeite neemt om ze aan te bieden.
Ik heb in vorige topics continu de loftrompet gestoken, als er weer eens wedstrijden perfect worden uitgezonden. Als het slecht is zeg ik het ook gewoon, en PSV-Vitesse vond ik nauwelijks kijkbaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wees blij dat er iemand is die de moeite neemt om ze aan te bieden.
Stoer voor jou, maar EL wordt hier niet aangeboden.quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef kL0j00h het volgende:
Mensen die steeds zitten te bedelen om links op fora
Voor een paar euro per maand heb je alle wedstrijden op je tv.
Jij bent zeker zo'n VMBO'er die z'n 'studie' tijd bij z'n ouders bleef wonen en daarna ging werken om met z'n jeugdvriendinnetje samen te gaan wonenquote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef kL0j00h het volgende:
Mensen die steeds zitten te bedelen om links op fora
Voor een paar euro per maand heb je alle wedstrijden op je tv.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Stoer voor jou, maar EL wordt hier niet aangeboden.
Prima joh, dan geloof je het niet. Ga nu maar weer lekker wieberen he.quote:
NV1 is PSV, NV3 zie ik ook niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |