Wat de f*ck is de Waakzaamheid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zaandam? Ik mis de Waakzaamheid.Ook een goede tent wat gesloten is.
In het Spaans is het patatas frietas.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is friet! Zoek maar eens patat op wiki dan wordt je doorverwezen naar friet!
RESULTAAT
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
Jezus, je schaamt je toch niet?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, je schaamt je toch niet?
Het is hier toch geen kleuterschool?![]()
edit: laat maar.![]()
Owja want wiki is zo betrouwbaar...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is friet! Zoek maar eens patat op wiki dan wordt je doorverwezen naar friet!
RESULTAAT
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
OMG ik voel me nu echt oudquote:
Was friet niet iets Belgisch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owja want wiki is zo betrouwbaar...
Onder de rivieren. Daar frituurden we al piepers en kroketten toen jullie nog gemalen graan met vis atenquote:
Ik ben er ook over opgehouden... de rest gaat doorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Steve het volgende:
Wat een non-discussie dat friet vs. patat elke keer.
Ik dacht dat het afhankelijk was van hoe het gesneden is. Qua dikte zeg maarquote:
u crazy bitch, wij hadden toen als sushi and frozen yoghurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onder de rivieren. Daar frituurden we al piepers en kroketten toen jullie nog gemalen graan met vis aten
Dan heb je het over mannelijke frikandellenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het afhankelijk was van hoe het gesneden is. Qua dikte zeg maar
ja anders komen we nooit verder met het vullen van de topic...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er ook over opgehouden... de rest gaat door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Bramquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:17 schreef Peter het volgende:
Verse patat van Bram
Alleen issie hier in het centrum na 18.30u dicht
En de beste frituur van NL noemt het patat
OMG een gay joke van een hetero?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb je het over mannelijke frikandellen
Kapsalon..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
btw ik zag in een andere topic iets over een kappersalon of zoiets...
Schijnt shaorma met patat doorelkaar te zijn. Zag er heel goor uit...
Kapsalon. Met kaas overheen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
hihihiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG een gay joke van een hetero?![]()
Frietje / patatje aderverkalking.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
klinkt best lekker..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kapsalon..
Patat onderin, daar op Shoarma vlees, daarop sla, daarop gesmolten kaas
Ziet er goor uit, maar smaakt goed
Hoofdkantoor Capelle a/d IJsselquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bram
En de beste patat komt dus gewoon uit Rotterdam
Schijnheteroquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG een gay joke van een hetero?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |