Zodat niemand anders het snaptquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zegt ie dan dan niet gewoon
hoezo twee keer? twee bakjes? of lunch en avondeten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]gister twee keer patat gehad
waarom de geheimzinnigheid? Tis toch juist leuk?!quote:
Tijdens het avondeten en later na het poolen nog eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo twee keer? twee bakjes? of lunch en avondeten?
en morgen weer??![]()
pas maar op anders word je net zoals hieronder, sans t-shirt, of toch niet...![]()
[ afbeelding ]
Vond hun vroegere werk echt goed!quote:
Ik zit een Best Of album te luisteren, maar ik vind het allemaal goedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond hun vroegere werk echt goed!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind friet echt helemaal niet echt lekker ofzo...
aaaaahhhhh poolen...the good ol dayz.. na school in de shop!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tijdens het avondeten en later na het poolen nog eens
Het ligt ik aan het soort aardappel en hoe goed het gebakken isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
aahh, The Best OF.... dan zit je altijd goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit een Best Of album te luisteren, maar ik vind het allemaal goed
Zuid Oost de ouweeeee, nog ff en ik ruk de ketel eruit jeweetogquote:
Je kan toch wel mee naar Zaandam ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op vrijdag? Dan kom ik niet meer thuis
Op zaterdag zou het wel kunnen. Maar ik ga wel een keer mee als ik straks in R'dam woon. Dan heb ik gewoon nachttrein en kan ik vanaf het station naar huis waggelen.
Daarom moet je ook patat etenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is friet! Zoek maar eens patat op wiki dan wordt je doorverwezen naar friet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
friet...
lijkt wel die andere topics. Die eeuwige discussie of het friet of patat is.
Ben er nog niet uit wat het is btw..
Nee het is stom!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom de geheimzinnigheid? Tis toch juist leuk?!
Ik heb geen idee... ik ben niet zo van het om een slaapplek smekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan toch wel mee naar Zaandam ofzo![]()
Maakt mij niet uit
Of het kan gewoon allebei.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
friet...
lijkt wel die andere topics. Die eeuwige discussie of het friet of patat is.
Ben er nog niet uit wat het is btw..
Dat maakt wel verschil idd. Zelfgemaakte is al stukken lekkerder dan snackbarfriet.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1357818[quote]
[b]Op donderdag 22 oktober 2009 21:02 schreef Vlarp het volgende:
Het ligt ik aan het soort aardappel en hoe goed het gebakken is
quote:Hoi trouwens
wtf bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zuid Oost de ouweeeee, nog ff en ik ruk de ketel eruit jeweetog
In Rotterdam zit een keten die vers z'n aardappels snijdt in de kramen en dan bakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:05 schreef Steve het volgende:
Dat maakt wel verschil idd. Zelfgemaakte is al stukken lekkerder dan snackbarfriet.
Zaandam? Ik mis de Waakzaamheid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan toch wel mee naar Zaandam ofzo![]()
Maakt mij niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |