Klacht gegrond.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:05 schreef babipangang het volgende:
Ik net naar de appie, zo'n gratis ledlamp van de postcodeloterij opgehaald. Kom ik thuis, maak die verpakking open, pak blikopener en begin te draaien, blijkt het gewoon een dekseltje te zijn
Klacht: TS is een prutser
Het is heel simpelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:07 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ga maken dan, want ik snap er geen zak van.
Hier heb ik wat aan. Dank u vriendelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:09 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Het is heel simpelBij de appie kun je zo'n gratis led halen...maar, die moet je wel uit de verpakking halen voor je hem kunt gebruiken. TS dacht dat het een soort van blikidee was, maar het bleek gewoon een deksel te zijn
de ah flessen niet :p aldi flessen welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:08 schreef Flabbelaar het volgende:
Maar je flessen staan dus nog wel thuis?
Zeker vanwege de vette handen van de vorige zak chipsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ken ook iemand die chipszakken met een schaar openmaakt
Antiklacht: TS is een pauper die gratis lampjes haalt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:05 schreef babipangang het volgende:
Klacht: TS is een prutser
Het is 'Goooeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goooeeeeeeeeeeeeeeeeeedeavond!
Hoe weet je dat zo goed?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeker vanwege de vette handen van de vorige zak chips.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goooeeeeeeeeeeeeeeeeeedeavond!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |