Nee, maar dat doen ze ook niet. Ze kunnen je wel bannen om niet nader te noemen redenen. Dat die reden ook wel niet genoemd zal worden lijkt me logisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:44 schreef classpc het volgende:
Tuurlijk is het onzin om daar als man tussen te gaan zitten, maar als ik dat nou wil. Dan moet dat toch kunnen?
Ze mogen mij toch niet van hun forum kunnen weren puur omdat ik een penis heb?
Nee maar ik was benieuwd of ik met flink moeilijk doen het toch zover kon laten komen dat ik daar nog door kon posten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:46 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Nee, maar dat doen ze ook niet. Ze kunnen je wel bannen om niet nader te noemen redenen. Dat die reden ook wel niet genoemd zal worden lijkt me logisch.
Maar wat wou je dan? Het tot een rechtzaak laten komen?
Als er bijvoorbeeld duidelijk in je algemene voorwaarden staat dat het forum bedoeld is voor vrouwen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:51 schreef Antaresje het volgende:
Eigenlijk wel een goede vraag. Op welke gronden mag je iemand postrechten op een forum ontnemen?
Volgens mij sta je zeker in je recht, zolang jij kan aantonen dat met het postverbod voor mannen jouw vrijheid teniet wordt gedaan / ingeperkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:48 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee maar ik was benieuwd of ik met flink moeilijk doen het toch zover kon laten komen dat ik daar nog door kon posten.
En of ik met dat discriminatie gedoe eigenlijk wel in m'n recht sta.
quote:"Onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur, die ten doel heeft of ten gevolge kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt tenietgedaan of aangetast."
Maar als ik een kroeg open en ik hang een bordje bij de deur met daarop 'Alleen voor blanken', dan ga ik dat ook niet lang volhouden. Die algemene voorwaarden zijn leuk, maar zoals altijd gaan die niet boven de wet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als er bijvoorbeeld duidelijk in je algemene voorwaarden staat dat het forum bedoeld is voor vrouwen.
Lijkt mij tenminste.
Oké ja zo'n idee had ik al.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:55 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Volgens mij sta je zeker in je recht, zolang jij kan aantonen dat met het postverbod voor mannen jouw vrijheid teniet wordt gedaan / ingeperkt.
Maar welke redenatie van jouw kant naar de beheerder zal uiteindelijk onder het mom "ongewenst posten" worden geschoven en niet onder "posten verboden voor mannen". En hier steek je dan alleen doorheen met een rechtzaak(Tenzij het op Girlscene vrouwen zijn zonder principes)
Precies dat is dus waar je dan mee zit. En dan zou je een rechtszaak moeten starten om je gelijk te halen. Veel werk voor weinig dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:56 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Maar als ik een kroeg open en ik hang een bordje bij de deur met daarop 'Alleen voor blanken', dan ga ik dat ook niet lang volhouden. Die algemene voorwaarden zijn leuk, maar zoals altijd gaan die niet boven de wet.
Van de andere kant, ze laten TS wel toe, ze vragen hem alleen om niets te posten. En ze kunnen hem natuurlijk altijd een ban geven vanwege postinhoud die een mod niet aanstaat.
Nouja, pers staat in principe voor maatschappelijke acceptatie. En als jongens per se op een vrouwenforum willen gaan posten denk ik dat jij aan het kortste eind trekt. Misschien bij een Geenstijl ofzo onder het credo "omdat het kan"? Al denk ik dat zij er hetzelfde over denken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Oké ja zo'n idee had ik al.
Tja dan heb ik dus verder geen poot om op te staan. Of ik moet er een rechtszaak van maken, waar ik eigenlijk ook geen zin in heb. En veroorloven kan ik het me al helemaal niet.
Maar als er zich daar nu meerdere FOK!kers gaan registreren als man en gewoon serieus reageren. Kunnen we dan niet de pers erbij halen ofzo?
Je post als gast op een wijvenforum. Gewoon maar even tussendoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:04 schreef classpc het volgende:
Ik heb geen reactie meer terug gehad van Monique, maar gewoon een keiharde ban. Dat is toch fucking kansloos!![]()
Zie die smilie dan, ik lach er gewoon om.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:06 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Je post als gast op een wijvenforum. Gewoon maar even tussendoor.
Ik zou me er niet al te druk over maken, dat forum is gewoon niet voor jou bedoelt. Ik snap ook niet waarom je er op zou willen eerlijk gezegd.
Ga je met hetzelfde argument ook in het damestoilet staan pissen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:44 schreef classpc het volgende:
Tuurlijk is het onzin om daar als man tussen te gaan zitten, maar als ik dat nou wil. Dan moet dat toch kunnen?
Ze mogen mij toch niet van hun forum kunnen weren puur omdat ik een penis heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |