abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73948908
Er is een nieuwe docu uit van journalist en filmmaker Alex Jones genaamd Fall of the Republic die wellicht de moeite van het bekijken waard is.

De docu laat verschillende sprekers aan het woord en legt uit hoe een enorme heist plaats aan het vinden is, empire Amerika valt en wat de toekomst ons brengt.

Volgens de docu is er geen recovery, maar dient het ergste nog te komen wegens de derivatenbubbel die getracht is te redden, maar niet te redden valt wegens de grootte van ong. 30 keer het BBP.

Men voorspelt dat op een gegeven moment de grootste dollarhouders tegelijkertijd de dollar zullen dumpen en er een nieuwe wereldmunt zal komen.

Ben hem nu zelf aan het kijken, voor degenen die hem ook zien graag reacties.

Film is hier te bekijken
pi_73948939
--> BNW
*Hosselcopter*
pi_73948997
> BNW.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_73949010
>>> BNW.
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_73949018
Journalist en filmmaker
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_73949081
Binnen AEX is de derivatenbubbel regelmatig besproken, het is een onderwerp dat de conspiracies allang ontstegen is. Alleen het gedeelte "na" de ontploffing is aan conspiracies onderhevig. Het topic hoeft dan ook niet naar BNW.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73950129
Alex Jones
pi_73980818
Kga m, mits er tijd voor is, dit weekend bekijken, maar wat wordt er beweerd dat er gebeurt als de bubble barst?
pi_73982775
Vergeetmenietje
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_73985096
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Journalist en filmmaker
Ben het met je eens dat hij in het verleden niet professioneel gehandeld heeft.

Echter deze keer heeft hij zeker wel een goed product weten te produceren.

Hij laat voornamelijk zijn gastsprekers aan het woord en staat niet meer door een megafoon tegen een gebouw aan te schreeuwen.

Nee, deze keer gewoon goede informatie die na te checken valt. Ik raad hem iedereen aan om het grotere plaatje te zien.
pi_73987218
Ik beveel hem aan. De documentaire laat nog maar eens zien hoe de US regering in de zak zitten van de grote banken. Ik denk dat iedereen dit ondertussen wel inziet. Ik vind de ideeën van Michael Moore wel interessant, in die zit dat de US regering weer terug moet naar "By The People, For The People" i.p.v. wat het nu lijkt "By the banks, for the banks".

Deze is ook educatief.

http://www.pbs.org/moyers/journal/10092009/watch.html
pi_74007533
Wat een rotzooi, zonde dat ik mijn tijd hieraan heb verspild.

Het is een verzameling van losse sound bites die moeten aantonen dat er plannen zijn om de gewone (Amerikaanse) burger te beroven van zijn vrijheden en welvaart. En die snode elite die al die plannen al decennia lang aan het uitvoeren/voorbereiden is dan weer wel zo dom om de plannen in speeches uit te laten lekken (zodat de zogenaamd 'slimmen' onder ons zich realiseren wat er echt aan de hand is en zich kunnen verzetten).

Nou heb ik toevallig afgelopen week wat anti-semitische propaganda gezien (w.a. Jud Süss) en het lijkt in deze 'documentaire' net alsof ze een tekst van Hitler hebben genomen en 'Joden' hebben vervangen door 'oligarchie' met al hun gewauwel over een elite die geen loyaliteit heeft aan welk land dan ook.
pi_74013308
John Perkins komt aan 't woord in de docu, hij heeft een goed boek geschreven.
[Boek] Bekentenissen van een economische huurmoordenaar
pi_74014106
De rode draad kan dan wel crap zijn, sommige stukjes zijn zeker de moeite waard. Het constante gestotter van Paulson als 'm gevraagd wordt naar de ethiek .
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:35:03 #15
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74015887
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 03:04 schreef HiZ het volgende:

Het is een verzameling van losse sound bites die moeten aantonen dat er plannen zijn om de gewone (Amerikaanse) burger te beroven van zijn vrijheden en welvaart. En die snode elite die al die plannen al decennia lang aan het uitvoeren/voorbereiden is dan weer wel zo dom om de plannen in speeches uit te laten lekken (zodat de zogenaamd 'slimmen' onder ons zich realiseren wat er echt aan de hand is en zich kunnen verzetten).

Nou heb ik toevallig afgelopen week wat anti-semitische propaganda gezien (w.a. Jud Süss) en het lijkt in deze 'documentaire' net alsof ze een tekst van Hitler hebben genomen en 'Joden' hebben vervangen door 'oligarchie' met al hun gewauwel over een elite die geen loyaliteit heeft aan welk land dan ook.
Ik vind het wel informatief
*Hosselcopter*
pi_74026893
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 03:04 schreef HiZ het volgende:

Tja, ik heb ook moeite met het gegeven dat het allemaal onderdeel is van een groter plan. Maar ik heb wel het idee dat de elite wel invloed uitoefent om een voor hun zo gunstig mogelijk resultaat te boeken. Deze documentaire laat duidelijk zien, voor zover niet bekend, dat de US gov in de zak van Wall street zit. En dat Wall street vooral goed voor Wall street zorgt. Misschien geen gecoördineerde actie, om de middenklasse te vernietigen. Maar al dit (waarschijnlijk) ongecoördineerde beïnvloeden door Wal street leidt tot hetzelfde resultaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:40:13 #17
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74026918
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Journalist en filmmaker
Dit te durfen openen in AEX.

Ophoeren zeggen we dan in mijn straat.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_74035166
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:39 schreef zoost het volgende:

[..]

Tja, ik heb ook moeite met het gegeven dat het allemaal onderdeel is van een groter plan. Maar ik heb wel het idee dat de elite wel invloed uitoefent om een voor hun zo gunstig mogelijk resultaat te boeken. Deze documentaire laat duidelijk zien, voor zover niet bekend, dat de US gov in de zak van Wall street zit. En dat Wall street vooral goed voor Wall street zorgt. Misschien geen gecoördineerde actie, om de middenklasse te vernietigen. Maar al dit (waarschijnlijk) ongecoördineerde beïnvloeden door Wal street leidt tot hetzelfde resultaat.
Dat is geen nuance-verschil, dat is een fundamenteel verschil.
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:25:30 #19
56459 RdeV
Are you a paper fool?
pi_74044685
Hier de full length feature film [02:24:23]:
There is a great deal of difference between affecting destiny and controlling it.
If you don’t know the difference, don’t worry. You will.
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:19:05 #20
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74046193
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef RdeV het volgende:
Hier de full length feature film [02:24:23]:
De muziek is wel goed.

-edit- het is best een leuke film. Maar een beetje simpel van deze Jones om logische wereldwijde ontwikkelingen NWO te noemen en vervolgens er een geheimzinnige film van te maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Q.E.D. op 25-10-2009 16:35:45 ]
pi_74048004
Stukje over 'social engineering' is erg interessant. Methoden om mensen te beinvloeden worden steeds beter, en de theorie van 't herhalen (yes, we can) heeft iedereen met eigen ogen kunnen aanschouwen .
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:17:58 #22
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74048035
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stukje over 'social engineering' is erg interessant. Methoden om mensen te beinvloeden worden steeds beter, en de theorie van 't herhalen (yes, we can) heeft iedereen met eigen ogen kunnen aanschouwen .
Ik vond dat over die wet waar 300 pagina's van verdwenen waren nog wel het leukste stukje.
pi_74048486
En die beelden uit 't Congres over "the global warming Gestapo" (1:58:00).
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:34:42 #24
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74048508
"docu"
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:46:23 #25
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74070902
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat hij in het verleden niet professioneel gehandeld heeft.

Echter deze keer heeft hij zeker wel een goed product weten te produceren.

Hij laat voornamelijk zijn gastsprekers aan het woord en staat niet meer door een megafoon tegen een gebouw aan te schreeuwen.

Nee, deze keer gewoon goede informatie die na te checken valt. Ik raad hem iedereen aan om het grotere plaatje te zien.
Ik heb er mijn tijd aan verspild, en het is gewoon net als de vorige; hetzelfde rijtje van twijfelachtige en eenzijdige sprekers, veel wilde interpretaties en insinuaties. En wat bronnen betreft komt hij meestal weer niet verder dan compleet van hun context ontdane quotes, vaag gelul en voorbij flitsende nieuwsartikelen waar ook totaal niet op wordt ingegaan.

Combineer dat met wat crappy en over-the-top animaties, het doemgeroep van Jones zelf, en je hebt weer een typische "documentaire" van hem, net zo belachelijk en slecht als de anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')