quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef Rollo het volgende:Naar aanleiding van de suggestie over forex ben ik wat gaan zoeken en kwam ik uiteindelijk op deze site terecht:
http://www.geld-surfen.nl/forex.html Wat denken julle hiervan? Zit daar ergens een addertje onder het gras of kan ik dat forex traden met die 20 euro gratis actie gewoon risicoloos uitproberen?
Als iemand nog tips heeft of ervaringen kan delen, graag! ben benieuwd
Ja op de tips en ja op de adders onder het gras. Wat heet adders? Eerder cobra's en andere gevaarlijke slagen. Plus500 is erg scam gericht, dat soort kleine traderhuizen beleggen ook gewoon tegen je. Niet altijd even handig als je goed geld wilt verdienen. De reviews daarvoor lopen dan ook van erg slecht tot erg goed, ... dat alleen al is erg discutabel

En voor de rest, kom eens langs bij
Beursvloer 119: Waar de bodem geen helling kent voor iedereen die geinteresseerd is in beleggen. Daar krijg je relatief snel antwoord terug :p
Oh, wat betreft Forex, ik vind het persoonlijk helemaal niks. Zie niet in waarom je gewoon in normale aandelen zou kunnen beleggen en eventueel iets met leverage zoals opties/turbo's/cfd's
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.