quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef afcajos het volgende:
Vannacht in de stad kwam ik een zwerver goudeerlijke handelsman tegen die mij een mooie fiets + slot aanbood voor 10 euro. Ideaal, zodat ik mijn stapcompaan niet achterop hoefde op mijn fiets. Kon hij mooi op mijn 2e fiets naar huis. Dus vol jolijt gingen wij naar huis en eenmaal thuis aangekomen op slot gedaan en heerlijk geslapen.
Kijk ik net buiten waar die fiets hoort te staan, is ie al weer verdwenen![]()
ik heb godverdomme net een nieuwe fiets, is ie na een halve nacht alweer gestolen.
KUTDIEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
Onmogelijk, ik had na mijn koop die fiets ergens neergezet, en pas 3 uur later naar huis gegaan. Lijkt me sterk dat die gast me de hele nacht in de gaten heeft gehoudenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die goudeerlijke handelsman een tweede sleuteltje en is hij jou gevolgd naar huis.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef o.us het volgende:
TS woont in een pauperwijk ergens in de Randstad.
Zo is ie goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:20 schreef o.us het volgende:
[..]
TS woont dan in een pauperwijk in Groningen. Zo goed?
Zeker. Gast verdient zowaar 10 euro per dag, RESTEPA.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. had die tsjappie een tweede sleutel.
Respect voor de handelaar.
TS is een slechte heler.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef afcajos het volgende:
Het is onmogelijk dat hij mij gevold is. Gelijk na de koop ben ik van die zwerver weggefietst en heb em ergens op slot gezet, 100% zeker dat hij niet wist waar. Hij is mij verder ook niet gevolgd. Ik weet wel dat ik hem de volgende keer als ik hem zie in elkaar sla. Gewoon voor de zekerheid.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die in Groningen wonen.Hebben ze daar wel internet?
quote:Woonplaats Nijmegen
Zijn wel 2 pakjes peuken en een 3ES cola jeweetz.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zeker. Gast verdient zowaar 10 euro per dag, RESTEPA.
Stoere jongen hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef afcajos het volgende:
Het is onmogelijk dat hij mij gevold is. Gelijk na de koop ben ik van die zwerver weggefietst en heb em ergens op slot gezet, 100% zeker dat hij niet wist waar. Hij is mij verder ook niet gevolgd. Ik weet wel dat ik hem de volgende keer als ik hem zie in elkaar sla. Gewoon voor de zekerheid.
Ik woon godverdomme in een hofje, er staan nog 30 andere fietsen. Mijn andere fiets staat er ook altijd en is nog nooit gejatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef NBT het volgende:
wie zet zijn fiets nou nog zomaar op straat, bij mij staatie achter slot en grendel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |