Up! De 3D versie. Zin in!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Welke film?
En waarom ben je van de suiker aan het afkicken?
Nou ja, óf van Assen naar Groningen, of van Groningen naar Assen. Denk ik. Da's ook met de bus (van hier gaat er een naar Groningen en een naar Assen) te doen. Maar jezus, wat een Jedoe!! Geen zin ook vooral. Dus misschien verzin ik wel iets anders. Niks bijvoorbeeld. Heeft mijn absolute voorkeurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Up! De 3D versie. Zin in!![]()
Omdat iedereen om me heen sterft van de honger want ik eet alles op en ik word muffig. Eerst zo van,'Jihaaaa naar bluhgh.' We gaan stabiliseren.
Oh ja en mijn huid. Denk huid.![]()
Buuf, oh leuk met de trein. Ga je heen? Lekker in de stiltecoupé gaan zitten. Vindt Luke ook vast eeeenig.
Ja hè. CarO gaat ook vandaag als het goed is.quote:quote: Op donderdag 22 oktober 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Up schijnt erg tof te zijn
Dan doe je toch alsof jullie in een trein zitten. Af en toe kaartje knippen en sssst ssst-en.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, óf van Assen naar Groningen, of van Groningen naar Assen. Denk ik. Da's ook met de bus (van hier gaat er een naar Groningen en een naar Assen) te doen. Maar jezus, wat een Jedoe!! Geen zin ook vooral. Dus misschien verzin ik wel iets anders. Niks bijvoorbeeld. Heeft mijn absolute voorkeur![]()
En ja, ons Luke is zo een stille.![]()
Ja maar hey!! Ik heb kind 1 bij oma 2 en kind 2 bij oma 1quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan doe je toch alsof jullie in een trein zitten. Af en toe kaartje knippen en sssst ssst-en.
Rugzakje om, vragen of die nog ranja of een gevulde koek wil. Klaar, slotje! Fluit!![]()
Ik wist het wel. Ik moet wel weg want ik voel me Repelsteeltje met hoogtevrees. Ik moet er echt uit want ik word gloeiende gek.
Hier was er net één tv aan het kijken, volume 13, eentje aan het waveboarden op de slaapkamer want nieuw en ik was mijn fietsnummer aan het luisteren en denkbeeldig aan het fietsen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja maar hey!! Ik heb kind 1 bij oma 2 en kind 2 bij oma 1Dus dat is makkie.
![]()
Gister bijvoorbeeld was ik ook gek. Pfff. zo leuk, ferkansie. Maar ik kiek wel eem. Veel plezier bij de fillum iig.
oh, het is ook kennisweek.misschien kan ik nog stenen gaan kraken ofzo.
Is ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
Maar dan mag je ook helemaal geen pepernoten meer?
Da's zielig!
Nee, vuile spaghettivreters dat het zijn. Gisteravond nog gecheckt en het staat er nog niet op. Begin deze week een mail gestuurd om ze er nogmaals aan te herinneren. Niente terug.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:26 schreef Noek het volgende:
Is ook.![]()
Heb jij het geld van zhe Italianz eigenlijk al of staat de FOK! knokploeg al op scherp?
Ooooh! Wat een particulare bastards!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, vuile spaghettivreters dat het zijn. Gisteravond nog gecheckt en het staat er nog niet op. Begin deze week een mail gestuurd om ze er nogmaals aan te herinneren. Niente terug.
Had verdomme al drie weken terug betaald moeten zijn. En de volgende invoice over anderhalve week
Ga ze zo maar eens bellen. In het Engels, want mijn Italiaans is een beetje roestig.
Het is dat het een erg leuke klant is en erg goed staat op mijn cv, maar anders.
Dan hebben de Belgische tassenmakers van Eastpak het beter begrepen. Die betalen nog vóór de deadline is verstreken.
Yep. Daarom dat ik het voorlopig nog lekker zo doe. Vaste baan en daarnaast freelancen. Beste van twee werelden. Dat achter klanten aan rennen voor je centen vind ik zo irritant en daar wil ik geen dagtaak van gaan maken. Nog niet iig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
Ooooh! Wat een particulare bastards!
Maar dat is wel hè, je zal er maar afhankelijk van zijn. Voordat je begint moet je al een buffer hebben.
Ontzettend irritant is dat.
Die ga ik niet luisterenquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef hondjes het volgende:
Ik ga de boodschappen voor de hele week maar eens halen..
Daarna naar kruidvat..kerstverlichting kopen..
Neen, ik hou niet van de Kerst, maar nu wil ik ineens in Spanje allemaal verlichting in de tuin...
beetje gestoord, maar goed..laat maar. komt wel weer goed
doei
Slagroom in je hoofd!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die ga ik niet luisterenDe vorige keer heeft ie zowat een week in mn hoofd gezeten
Het ding draait al een jaar of vijf hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had je maar een Miele moeten kopen, krent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |