Waar in zin in heb? B&J ijsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is al binnen
[..]
Geen ideeWaar heb je zin in?
Yummiequote:
Ik denk niet dat het Delft gaat worden omdat dat voor een heleboel mensen nog best ver weg is. Maar ik zal eens nadenken en wat roepenquote:Ik heb al gezegd dat als er iets in Delft geregeld wordt ik wel even kom buurtenMaar de locatie was nog niet duidelijk en toen werd het hier ineens weer DIG en gingen Yns en ik onder een steen brownies eten
mja Utrecht gaat het voor mij niet worden want dat is mij te ver. Komende weken nog genoeg te doen en een uurtje even eruit kan prima maar wil geen hele middag kwijt zijn aan een fokmeetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yummie
[..]
Ik denk niet dat het Delft gaat worden omdat dat voor een heleboel mensen nog best ver weg is. Maar ik zal eens nadenken en wat roepen
Leiden kutgehucht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Leiden? Een of ander kutgehucht tussen Delft en Utrecht
Leiden zou ik ook nog wel doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Leiden? Een of ander kutgehucht tussen Delft en Utrecht
Wel in mijn quote.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey, nou niet mijn woorden verdraaien he?
Ik zei niet dat Leiden een kutgehucht was
Hebben jullie die Divi-Divi bak omlaag geGoalkeeperd?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hebben jullie die Divi-Divi bak omlaag geGoalkeeperd?
Zo ja: PICS!
Beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Morning![]()
Gelukkig een stuk beter geslapen dan gisteren
En toch is dat schattigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterIk werd vanmorgen wakker met twee katten op mijn borstkas en ze vonden ook nog eens dat ze nodig wat aandacht verdiend hadden dus of ik ze maar even wilde gaan aaien
Je hoort mij ook niet klagen hoorquote:
Goedzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet klagen hoorInmiddels ben ik er redelijk van overtuigd dat het in huis halen van Muffin en Brownie toch wel een van de beste dingen ooit is geweest
Mijn katten mogen sowieso niet naar buiten, behalve afentoe in de tuin als wij ook buiten zittenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke namen
Bij ons mogen ze alleen beneden. De kleintjes mogen pas naar buiten als ze gecastreerd zijn.
Omdat het onze huisdieren zijn en niet de buren hun tuindierenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom mogen jouw/jullie katten niet naar buiten?
Toen ik op een flat woonde had ik ook 2 katten die niet buiten kwamen. Ging prima. Maar ik ben van mening nu ik een huis met tuin heb dat ze best naar buiten kunnen. Willen ze niet, vind ik ook prima
Ohja zit wat in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat het onze huisdieren zijn en niet de buren hun tuindieren
En omdat ik dagelijks toch net iets teveel dode katten langs de weg zie liggen, zelfs in een rustige buurt zou ik het toch niet aandurven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |