Kom naar Delft dan.quote:
die heb je in Utrecht ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kom naar Delft dan.
Ook grachten enzo.
Ook studenten helaas.
Maar ook gezellig op de beestenmarkt.
Maar geen beestenmarkt.quote:
Hey niks mis met studentenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kom naar Delft dan.
Ook grachten enzo.
Ook studenten helaas.
Maar ook gezellig op de beestenmarkt.
blijf jij maar lekker liggen stinken in Delft danquote:
Nouquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker liggen stinken in Delft dan
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Chanty het volgende:
Oh fot kent ook tijden waarin het niet hard gingmaar tegenwoordig is het gezellig en is iedereen weer vriendjes met elkaar
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Of we doen gezellig iets in eindhoven. Geen grachten, wel studenten (technisch, dus mwah) maar wel gemoedelijkheid. En ik.
Er was een tijd dat de fot sc heel veel trager ging omdat iedereen het druk had met rellen tegen elkaarquote:
Jawel.....ik ken er een paar waar zoveel vruchtensap in zit dat je geen alcohol meer proeftquote:
Hey, ik relde gericht hoor!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Er was een tijd dat de fot sc heel veel trager ging omdat iedereen het druk had met rellen tegen elkaar
duidelijker?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey, ik relde als een gernicht hoor!
Ik wacht op m'n bonus en dan komt er een raidcontroller + een aantal terabyte schijven in.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand nog storage nodig? Informatique heeft een leuke aanbieding
http://www.informatique.nl/windows7aktiedag
7 TB voor EUR 449
Hahahaha...k heb alleen nog ff een raidcontrollertje nodig :2quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wacht op m'n bonus en dan komt er een raidcontroller + een aantal terabyte schijven in.
Nieuwe kastquote:
Weet je al welke jij gaat halen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...k heb alleen nog ff een raidcontrollertje nodig :2Dan sloop ik wat oude externe schijven en kan er nog een TB in mijn fileservertje
quote:
Die dell schijnt op sommige moederborden problemen te geven. Waarvoor wil je de raid gebruiken? alleen opslag, of ook voor windows?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Weet je al welke jij gaat halen?
Ik zit te denken aan een Dell Perc SAS/Sata controller, de 5i geloof ik.
Ook voor Windows.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:39 schreef Marc H het volgende:
[..]
Die dell schijnt op sommige moederborden problemen te geven. Waarvoor wil je de raid gebruiken? alleen opslag, of ook voor windows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |