quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, want dat is veel te centraal in Nederland gelegen.![]()
Denk dat je het verre oosten moet hebben als meet plek.. Utrecht of Amersfoort ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]Dat is helemaal in het Buitenbos! En jij en ik komen helemaal uit het Buitenste Buitenbos!
Nou niet gaan doen alsof je oud bent heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken dat ook nog hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ik lust geen cocktailsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehe...dan kunnen we net zo goed een paar flessen rum halen en cocktails gaan fabriceren thuis![]()
* PdeHoog heeft tegenwoordig een cocktailshaker en wil die graag uitproberen
Baco's ook niet???quote:
Hallo meneer de uil, uw onderbroek is vuilquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]Dat is helemaal in het Buitenbos! En jij en ik komen helemaal uit het Buitenste Buitenbos!
Ahh ik kon het al even niet meer volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan mijn leeftijd zeker niet als excuus gebruiken?
da's geen cocktail, dat is een mixjequote:
Limbabwe telt niet als 'ander land'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hallo meneer de uil, uw onderbroek is vuil
Dat is het enige wat ik ken van de fabeltjeskrant. En nee geen cultuurbarbaarIk woonde gewoon in een ander land
Vrijwilligster van de week!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil de jouwe wel opdrinken hoor
Lief he
Duitsland lieve schatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Limbabwe telt niet als 'ander land'
4 mensen alquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief he
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief he
Hebben die ook de cocktails van Chanty opgedronken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zijn zij ook begonnen....
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ik jou ook nog ergens mee helpen?
Naar Delft of Utrecht??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Aangezien er toch iemand bij de kinderen moet blijven offer ik me wel op om te komen
Jep... sorry...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben die ook de cocktails van Chanty opgedronken?
Kom maar naar huis, veel gezelligerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep... sorry...
jemig... ik ben bezig met een koffie-website... maar ik zit eigenlijk alleen maar dom voor me uit te kijken, of uit t raam. Krijg m'n koppie er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |