Avondje borrelen past dan wel weer in de agendaquote:
Mag ik ook komen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wel eerst toestemming vragen hoor
Niet aan mij, aan de modjesquote:
kijk dat vind ik een goedequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Avondje borrelen past dan wel weer in de agenda
dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wel eerst toestemming vragen hoor
tuurlijkquote:
Noordoost-meet opzetten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef HMaster-II het volgende:
Even borrelen gaat niet lukken P. Iets te ver
dan ga jij eerst met Sebas fotos maken en later kom je borrelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef HMaster-II het volgende:
Even borrelen gaat niet lukken P. Iets te ver
Oh fot kent ook tijden waarin het niet hard gingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:59 schreef Xcalibur het volgende:
Zow, wat gaan jullie hard![]()
Dat ben ik niet gewend van de WGR SC....
Jeeej, ik heb vriendjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh fot kent ook tijden waarin het niet hard gingmaar tegenwoordig is het gezellig en is iedereen weer vriendjes met elkaar
Beestenmarkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Avondje borrelen past dan wel weer in de agenda
Strak plan maar ik denk dat de rest niet bereid is om naar Delft te komenquote:
Lievvvvvquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
Dit zijn trouwens onze mannen in huize Cryothic en LL en dan reken ik de kinderen even niet mee
Daan
[ afbeelding ]
Gijs:
[ afbeelding ]
Dikkie:
[ afbeelding ]
Nee, want dat is veel te centraal in Nederland gelegen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak plan maar ik denk dat de rest niet bereid is om naar Delft te komen
Purmerend... Hoorn...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, want dat is veel te centraal in Nederland gelegen.![]()
Denk dat je het verre oosten moet hebben als meet plek.. Utrecht of Amersfoort ofzo
jawelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak plan maar ik denk dat de rest niet bereid is om naar Delft te komen
Kijk, we zijn al met z'n 3'enquote:
Hehehehe...dan kunnen we net zo goed een paar flessen rum halen en cocktails gaan fabriceren thuisquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk, we zijn al met z'n 3'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |