Software:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, we hebben het hier over eenvolwassen
IT-organisatie
![]()
Ik heb echte documentatieCompleet met infrastructuur plaatjes en zo. De installatiehandleiding is echt voor dummies geschreven met screenshots van elke stap. Geweldig en prachtig en zo
!
Alleen blijkt nu dat er vervolgens in IIS ook nog het een en ander geconfigureerd moet worden. Dat is hij voor het gemak maar vergeten te melden
En posten maar!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Sarabi het volgende:
Waarom verbrand ik altijd mijn tong als ik koffie drinkof thee.....
Ik ga maar weer gewoon water drinken
Welquote:
* Sarabi is verliefdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WelWaar wil je het dan over hebben? Muffins & brownies? Kan ook hoor
[ afbeelding ]
Ze hebben trouwens gister voor het eerst in hun carriere in mijn woning een lamp laten sneuvelen tijdens het spelen
Vraagje:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ze hebben trouwens gister voor het eerst in hun carriere in mijn woning een lamp laten sneuvelen tijdens het spelen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blij dat ze pleite is, hopelijk blijft dat zoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:13 schreef RonaldV het volgende:
Heb ik weer... de nep-Tammy voegt me toe op hyves, en daarna verdwijnt de account. Nou weet ik nog niks
En mijn dag begon al niet goed...
Mooie foto.:Yquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee weekend duurt nog een paar wekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedzo Chanty en nu weekend vieren? Of nog druk met andere dingen?
Ik mag zo weer verder met artikelen lezen
nee, weet er wel nog een in Berlijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef RonaldV het volgende:
Weet iemand in de buurt van de Betuwe (tussen Culemborg en Arnhem/Nijmegen) een mooie grote egale muur op het zuiden/zuidwesten? Beton, baksteen of iets anders maakt niet uit, als het maar een egale muur is.
Nee, dat ga ik niet halen. Ik zit door mijn kilometers heen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee, weet er wel nog een in Berlijn
Die was niet egaal (behalve vlak na de bouw)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee, weet er wel nog een in Berlijn
quote:
Thanksquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee weekend duurt nog een paar weken
2 november moet een paper af zijn EN heb ik nog een tentamen. Paper ben ik me samen met een studiegenootje nu al wat weekjes op aan het stukknagen en het begint langzaam ergens op te lijken. Willen het begin volgende week af hebben en dan kan ik gaan beginnen met leren voor dat tentamen. Maar verwacht dat dat vak met twee vingers in de neus te halen is als ik even eea kan doorlezen. Heb met de colleges in elk geval nog weinig nieuws gehoord
succes met lezen
Hm, ik zal het wel weer verkeerd begrijpen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik doe niet aan poessies. Het is een echt mannenhuishouden bij ons
Er is nog een paar meter onbeschilderde muurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die was niet egaal (behalve vlak na de bouw)
Sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik doe niet aan poessies. Het is een echt mannenhuishouden bij ons
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hm, ik zal het wel weer verkeerd begrijpen.
Mooi zoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het mannelijk geslacht is hier ook in de meerderheid. 6 om 1
Kijk wel link uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef Ynske het volgende:
meet, top, regel maar P, heb er wel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |