Nah ik vond het wel een goede grap maar het wordt weer eens niet gewaardeerd. Ik ben de maker van foute grappenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:50 schreef PierreTT het volgende:
Heb jij tijd over dat je zulke dingen gaat doen op hyves
Ja dag ik ga haar nog kwader makenquote:
Je weet wel mensen die dingen kunnen voorspellen of laten verdwijnenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:51 schreef Apuleius het volgende:
Zonde zeg! Wat zijn illusinisten precies?
Komop zeg is het dan zo'n foute grap, een beetje humor mag wel hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus, als je daar je kostbare tijd in stopt verdien je het gewoon dat ze boos is op je.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je weet wel mensen die dingen kunnen voorspellen of laten verdwijnen
Ja hopelijk is het ook een grap dat ze kwaad is anders krijg ik heel wat boze neven en nichtenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ooh die! Die kunnen ook dingen veranderen.
Ik zie hier helemaal geen humor van in, misschien kan je mij vertellen waar ik die moet zienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Komop zeg is het dan zo'n foute grap, een beetje humor mag wel hoor
Dit is wel waar hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:55 schreef mr_vavavoom het volgende:
Ik voorspel een overvloed van toekomstige kut-topics van jou.
Oehoooehooeeeee!
Komop man, jezus is iedereen humorloos?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie hier helemaal geen humor van in, misschien kan je mij vertellen waar ik die moet zien
Ja dat dacht ik ook al. Ze krijgt verdulleme een fles gele vodka en ze is nog niet blijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:56 schreef Trannellius het volgende:
OMG je fakete een illusionist te zijn!?!? Dat gaat veel te ver man, ik ben mijn cavia verloren door een illusionist!1
Wtf stelt die meid zich aan en waarom zou die grap uit de hand gelopen moeten zijn? Er is toch nisk aan de hand?
Nee, jij. Met zulks een schrale-anus grapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:56 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Komop man, jezus is iedereen humorloos?
Ik zou mijn identiteit toch onthullen, dan kan ze lachen erom maarja nu is alles verpest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:57 schreef error_404 het volgende:
Wat dacht je? Je kende nog een leuke (matige) grap...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |